Publicerad 2011-12-27 20:36:04 i De bästa av Bålsta! <3,

Era galna rea-hyenor!




(en av mina favorit-bilder på mina fina tillsammans)♥

Dagens tanke var att jag skulle vara en EFFEKTIV bloggerska denna dag! ;) Men icke!

Istället så har tiden bara huxxfluxx försvunnit och jag kan inte ens tänka att klockan redan är halvnio! jag vaknade nyss? Till dagens ära så har mamma egoshoppat något enormt, något som jag inte gjort på hujedamig länge! Idag fick endast en ynka liten haklapp följa med till lillasyster, resten till Mamma! Kände mig lite elak när jag gick där och moffla åt mig saker åt MIG själv bara! :D

Lämnade Wilja till Pappa S vid klockan 14, sen så skulle jag som sagt ta en liten vända på stan!
Jag hade räknat med MYCKET folk... Men komigen! hur mycket? jäklarnas! Kan inte förstå att folk blir som HYENOR såfort de reas ned 50:- på en tröja! man hittar ju nästan aldrig nått iallafall. Iallafall inte jag! Min kära vän mimmi är den bästa jag känner på att hitta rea-kläder! allt jag själv ser är de där skräpet som hängt julrea efter julrea... ni förstår? :P men vissa har ögon! jag har varken ORK att leta, eller har lust att trängas. Betalar helt enkelt den där 50 lappen extra! MEN... Barnkläder är en helt annan sak! Där reas dom fina kläderna ut, inte enbart skräpet.
Svetten rann längst ryggen, byxorna satt åt, sammandragningarna kom! och jag beslöt mig för: NU RÄCKER DE!

Idag blev jag iallafall TVÅ parfymer rikare! ♥, ett par boots, två ansiktsmasker! finnaly, en kofta, klänning. Tights & linnen! Lite smink, BUS... Ja å lite smink! Känner mig som en ny och glad flicka! :D De där behövde jag allt för mig själv!

Åkte mot bålsta efter 17, STORHANDLA på Willys! Pengarna flög, men hela frys, kyl, skafferi och barnfronten är påladdad till max! Blöjor på hela hyllorna. Älskar att ha mat & allt helt fullt. En FANTASTISK känsla att se all god mat! att inte veta vad man ska laga för de finns så mycket att välja på! Jag som är matfantast blir lycklig med andra ord.

Middagen har vi i magen, nu är de en dusch som gäller! Sen Jägarna 2 med älskling. Sen S O V A!
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela