Publicerad 2011-12-23 09:01:56 i De bästa av Bålsta! <3,

Dan före dan! <3


Bara att sudda ut mina trötta ögon och försöka göra de allra bästa utav denna dag!
De har varit soffhäng inatt för mammsen igen, och noll sömn. Vaknat varannat och inte kunnat sova, upp och äta alvdedon för ryggen. Vet inte hur många fler vakna nätter jag faktiskt ska orka med! Känner att humöret sviktar, och går ut på de som står nära! Jag känner att jag inte riktigt orkar att vara glad, även om jag så gärna vill det ♥

MEN!
Så skönt att vår julklappshets är helt helt över, varenda klapp är nu inslagen och färdig tacka gudarna!
Imorgon så väntas en jätte mysig jul, ska firas hemma hos hjärtat med hans familj. Min familj! ska bli så otroligt mysigt , men vi ska ha lite paketöppning här hemma på morgonen för snuttan!!

Och jäklar va mycket PRESENTER hon har fått.... Lite för mycket, men ja får intala mig själv att de är sista året hon får julen för sig själv! Då får man skämmas bort, sen ska julen alltid delas ♥ Men samtidigt så har hon verkligen behövt så jätte mycket! kläder, nya leksaker... Så nu är hon en bortskämd liten unge med miljoner klappar under granen!

Jag hoppas verkligen alla andra blir nöjda med sina klappar! har verkligen kämpat, och jag är SÅ nyfiken på vad mitt hjärta har köpt till mig! han jäklas... men jag kan inte komma på!^^ :D

Postat av: Kamilla - Mamma till Oscar och med bebis i magen

Publicerad 2011-12-23 09:06:03

Hoppas ni får en underbar morgondag!

God Jul på er! :)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2011-12-23 09:29:23

åh tack fina du!! god jul :) hoppas du får en underbar julhelg med dina fina :)

Postat av: Josefin - Mamma till melwin 100831

Publicerad 2011-12-23 09:30:51

Nu blev ja glad, tack så jätte mycket. Snön har försvunnit här hemma så de känns dock inte som om det är julafton i morgon..



Hoppas ni får en jättefin jul ni också, ta hand om er nu.<3 klappa magen från mig :)

Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Publicerad 2011-12-23 09:34:41

Söta ungen! <3 - & vi är fortfarande väldigt avundsjuka på all er snö; här regnar det bara :/



Sv; Tack söta, fina ni! Vi var faktiskt precis på väg in till er för att skriva detsamma, hihi :) Hoppas ni får en fantastisk morgondag & verkligen bara kan slappna av, njuta och ha det riktigt, riktigt kul! Tusen kramar till er alla från oss alla ;)

Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Publicerad 2011-12-23 10:25:32

Blir väl lätt så att man skämmer bort barnen, jag vill redan köpa julklappar till vår ofödde lille plutt men de får jag inte för sambon ;) Nästa år blir de all in!! Hoppas ni får en toppenjul! Kramar! <3

Postat av: Emmasc

Publicerad 2011-12-23 10:39:12

Hoppas du kan börja sova bättre snart, man blir så omänsklig utan ordentlig sömn! Och hoppas att ni får en riktigt mysig jul :) kramar <3

Postat av: Jossam-mamma till Aleks

Publicerad 2011-12-23 10:49:22

Tack snälla du, god jul till er med och hoppas ni äter nassa god

Mat och skrattar er varma.. Puss från mig och aleks!

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-12-23 11:10:02

Åhh va glad jag blir ;)

Tack så jätte mycket!!

Vi kommer att fira julen här hemma å vi har lite att fixa fram tills imorgon ;) Mycket att göra. plus att Vira ska underhållas under tiden :D



Hoppas att ni får en toppen bra jul ni med!!!



Massor kramar från oss till er alla. <3<3<3

Vira hälsar till Wilja, HEEEJ! (vill även leka)..

Postat av: ENDENISE.SE

Publicerad 2011-12-23 11:14:50

sv. men gulle du vännen! God jul på er med och jag hoppas att er dag blir underbar! KRAM ♥

Postat av: Finni - Elliotts morsa

Publicerad 2011-12-23 11:15:28

Tack detsamma fina ni! Massa puss och kram och GOD JUL!

Postat av: Madelene

Publicerad 2011-12-23 11:30:14

Så mysigt att få fira jul med sitt barn! Julen är verkligen barnens högtid :) Och då gör det ju som sagt inget om hon blir lite bortskämd såhär sista året innan hon har ett syskon! Julklappar var ju det bästa man visste när man var liten! Nu är det andra saker man uppskattat mera istället :). Längtar tills vi får ha våran lilla prinsessa hos oss och fira jul och allt.



Kram på dig! Hoppas du får sova bra snart!

Postat av: Josefine - gravid

Publicerad 2011-12-23 11:32:56

Sv; tack så hemskt mycket! Ni får med ha en underbar jul! Många kramar!

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2011-12-23 12:26:06

härligt att slippa julstessen och bara kunna njuta :)

Postat av: Moa - Nybliven mamma till Ella ♡

Publicerad 2011-12-23 12:28:32

Tack så mycket, en riktigt god jul önskar jag er också :) KRAM

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-12-23 14:11:55

Men ååååh! Underbara människa!! <3 Va glad jag blir! :) Tack snälla, och God Jul på er också! Ha en härlig julhelg!

Bamsekramar! <3

Postat av: Cecilia.

Publicerad 2011-12-23 14:25:10



Tack snälla du! :) Godjul och hoppas ni får en super mysig julafton med familjen <3



Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-12-23 22:07:39

God jul på er också gumman. Hoppas ni får en mysig och glad jul :)

Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela