Publicerad 2011-12-26 09:45:16 i De bästa av Bålsta! <3,

Annandagjul! :)



Mammas lilla prinsessa! Du är verkligen något speciellt..
Vaknade för en stund sen, fått lite frukost i magen! tänkte smyga mig in i duschen och låta den stora mannen i huset vila lite till. Sen ska vi åka mot storesyster och hämta hem de lilla trollet. Blir nog att åka förbi mamma och fira en liten miniminiminii jul, men ingenting är bestämt ännu! blev lite tokigt med tid under veckan. Linus jobbar ju, och idag är enda dagen som han är ledig! :) Så ska passa på att bara umgås & ha de bra iallafall.

Hur har hela denna helg varit för er alla?

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-12-26 09:53:40

våran helg har varit perfekt. Så mysigt me jul!! träffa alla nära och kära och bara ha det skoj!!



KRAM

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-12-26 10:50:12

SV; Ja vi hade mycket snö då! Men det är knappt något kvar nu, bara några få småhögar här och var.. Blåser istället som attan :/ lite tråkigt.

Postat av: Emelie Lyrefors

Publicerad 2011-12-26 11:40:35

Så söt hon är! Hoppas att ni haft en fin julhelg!:)

Postat av: Andjela

Publicerad 2011-12-26 15:52:47

God jul på er :)!

Kramar

Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2011-12-26 17:21:18

Underbar bild! :)

Vi har haft en helt underbar helg med de närmsta. Julpynta i sista minut på julafton haha. :)

God fortsättning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela