Publicerad 2011-08-21 15:48:10 i Bara Patricia,

- Onödig fakta!


Du heter?
Patricia Nathalie Lindh
Smeknamn:
Patricia, Patty, Patti, Mini, Path och mycket mer :)
Beroende av?
Kaffe, min dotter, smink, kläder och ja! Pengar?
Vad tror folk om dig?

Från första början kan nog folk uppfatta mig som dryg? till de yttre! en tjej som lixom tror att hon är störst, snyggast, bäst och vackrast! Men så är det v e r k l i g e n inte såfort man börjar prata med mig! folk har blivit chockade över hur varm jag är, snäll och försöker få alla att känna sig bekväma i mitt sällskap.
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon!
Hur imponerar man på dig?
En människa som är sig själv från första början! En person med båda fötterna på jorden, som är beslutsam och vet vad man vill! En person som är ärlig, varm och snäll! Rolig.
Folk som ska hävda sig, skryta sig till de bättre försvinner fort bort från mig.
Brukar du skratta för dig själv?
Ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
-Åh, de ska jag kolla!
Var bor du?
Stockholm/Bålsta
Trivs du där?
Jag trivs jätte bra
Har du haft sex idag?
Nej
Hur svarar du i mobilen?
"ah det är Patricia" eller: hallå!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Ses imorgon :)
Brukar du komma i tid:
Oftast, jag gör mig alltid iorning låång tid innan.. men får alltid stressa sönder mig i sista sekund iallafall!

Hur känner du dig nu:
Trött
Vanligaste färg på dina kläder:
Vitt

Vad tycker du om fötter:

Jag tycker att små fötter är gulligt.
Vad saknar du:

Mina vänner, min familj och att shoppa! :D
Hade du en bra kväll igår:
Kvällen sluta me film och godismys! Alldeles perfekt då jag inte hade räknat med de alls.
Favoritdryck på morgonen:
Kaffe eller oboy.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
När jag kan somna. Har jätte problem med det så jag är väl oftast vaken runt 01-02-03 tiden. Blivit lättare när Linus oftast lägger sig en kort stund efter W.
Är du blyg?:
Ja, men kanske lite mer reserverad nu för tiden då jag inte känner och litar på personer.
Sysslar du med någon idrott:

Inte just nu, annars är de gymmet eller att simma!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja.
Har du spytt offentligt:
Ja.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
S
kulle självklart ha sex med en tjej och (ursäkta språket) runka, bara för att se hur det känns som kille. Hihi. 
Är du nöjd med ditt liv:
Jag är jätte nöjd med hur allt har blivit, hade inte i min vildaste fantasi att jag någon gång skulle få må såhär bra! Men självklart kan man alltid bättre en situation till de bättre :)
Är du bortskämd:

Jag var väldigt bortskämd när jag va yngre och bodde med Pappa.
Vad gör du i morgon:
Åka på kalas i Gnesta och träffa Pappa!

Vad är det värsta du vet?
Det finns mycket jag skulle kunna klämma in där egentligen. Egoistiska personer som enbart sätter sig själv före i allt. Har jag en sista kaka, så ger jag ALLTID bort den! tex.
Personer som inte bryr sig om andra, bara pratar om sig själv! Personer som tar för stor plats och alltid måste synas tycker jag är jätte jobbiga. Otrohet, skitsnack! Moraltanter, folk som lägger näsan i blöt fast dom inte borde.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har inte många som jag umgås med, har alltid haft många bekanta, alltid haft ytliga vänner. Men jag har haft så svårt att låta någon komma nära mig!
På senaste tiden har detta varit förbannat jobbigt, stöter bort alla. Men jag har några äkta och nära vänner, och dom kan jag räkna på en hand.
Vad är det finaste du fått?
Kärlek och omtanke.
En speciell dag du minns:
När jag fick reda på att mina bebisar skulle komma till världen!
Du samlar på:
Skor.....
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ingen
När grät du senast:
igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Om jag hade den lyckan, så skulle jag först och främst lägga undan pengar till barnen. För det som vart över skulle jag vilja bjuda mina närmsta på en fin och oförglömlig resa <3

Vill du gifta dig?
Jag vill jätte gärna gifta mig någon dag, och då ska det vara på riktigt!
Vill du ha barn?
Jag har ett barn, och andra påväg.. Men känner att jag inte är färdig där! <3
Är du musikalisk?
Inte alls tyvärr.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten, enda som släcker törsten!
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jodå.
Biter du på naglarna:

Nej. Jo.. Ibland!

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-08-21 21:21:19

Ja dina ögon kan man allt drunkna i jäfla snyggo :p



Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela