Publicerad 2011-08-03 00:22:54 i En annan del av Stockholm!,

Efter snart 16 och en halvtimma så ger vi ...


img_4688 (MMS)

Efter snart 16 och en halvtimma så ger vi upp.. Ca 60 kv golv är lagt, alla rum spacklade, slipade! Tre tak är målade, lister borttagna. Och väggar grundade! Jag är DÖD! Fick äran att grunda och sparmåla. Tog sin tid! Men målaren berömde mig och sa att jag gjorde rätt! En naturbegåvning.. Dock har jag färg på varje ställe man kan på kroppen. Imorgon blir det att ställa klockan tidigt, hyra släp! Åka till k-rauta och köpa lister och trösklar. Och sen iväg och hämta alla möbler och vår PRINSESSA!!!! Nu äter vi en french och dricker en kall cola i bilen! Kommer stupa i säng. Trött och åter trött.  Vi kommer även ha den snyggaste foto-fondväggen i stan! :D åter igen ett stort tack till alla inblandade.

Postat av: sara nydal

Publicerad 2011-08-03 09:48:50

hej patricia lindal kan inte du göra några gratis tävlingar här i din blogg! älskar din sötaa dotter!!

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-08-03 09:50:39

vad duktigt av er! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela