Publicerad 2011-08-24 15:36:52 i De bästa av Bålsta! <3,

- Wiljas lekhörna!




Wiljas hörna är under: Working progress! :D igår så fick vi iallafall upp två hyllor, men de känns fortfarande så kalt på väggen. Dumma vita färg! Så vill göra nått mysigt, så de verkligen blir en BARNVÄGG! Vad hitta på?
Sen vill jag hämta alla Willys leksaker! Känns fortfarande tomt, men såfort hon röjer... så funtar jag på att kasta varenda pryl :D Haha, satt och rensade ut allt som va för 'smått' flera ikeakassar plockade jag ner.
Lagom att få ner allt tills lilla bebis kommer! Babygym, gåstol och allt de där som låter! Fan så mysigt <3

Men de börjar ta sig!

Postat av: Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Publicerad 2011-08-24 18:49:11

Va fint hon fått de :)

Postat av: karro

Publicerad 2011-08-24 21:03:22

Va sött :) Ett tips om du vill fylla väggarna är att köpa väggdekorer, finns ugglor och blommor allt möjligt sött till barnrum :) Kram

Postat av: Linda Mark

Publicerad 2011-08-25 00:52:35

Har hon mycket "små plåtter" till leksaker?....

att det lätt kan kännas rörigt?



kram

Postat av: Joey

Publicerad 2011-08-25 02:10:40

Honey!! känner du ingen som är duktig på att måla? gör en fin prinsessvägg,tex! ;) http://www.google.se/imgres?q=barnrum+m%C3%A5la&um=1&hl=sv&sa=N&biw=1366&bih=571&tbm=isch&tbnid=XYtIg__9qudBEM:&imgrefurl=http://www.babyportalen.se/blogg/tag/barnrumsinredning&docid=_E9bMEW2gqZhbM&w=470&h=157&ei=oJFVTvP0A4nLswaJ7eEO&zoom=1&iact=rc&dur=184&page=1&tbnh=61&tbnw=183&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:12,s:0&tx=93&ty=38. OPS stor länk;) men något fint! tips ;) Puss

Postat av: Elin

Publicerad 2011-08-25 08:34:22

Sätt en tapet eller bård. Kanske är ganska mycket med en rulle men man kan ju alltid spara för framtiden? Engelskatapetmagasinet har jättefina barngrejer, bla. denna:



http://www.engelskatapetmagasinet.se/shop/page/present/get_page_image.asp?id=2865

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-08-25 20:49:00

Måla MOLN! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela