Publicerad 2011-08-10 09:31:04 i Gravid med lillasyster<3,

- Vem är du lilla?


Jag undrar SÅ vem du är!
Är du en liten lillesyster, eller är du en lillebror? <3
Vad tror ni gömmer sig där inne?

Nu längtar jag så förbannat till RUL som är i September!

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-08-10 09:47:58

förstår att du längtar! när är bebis beräknad? :)

Postat av: Nicole - mamma till C & bebis

Publicerad 2011-08-10 09:50:51

Snart får vi se :D

Postat av: Josefin - Melwins mamma

Publicerad 2011-08-10 09:52:44

ska ni ta reda på vad de är för kön? Ja tror de är en pojke :)

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-08-10 10:27:22

Läser du andra mammabloggar? I så fall, vilka?

Postat av: Pernilla - 21 år och mamma till Kevin

Publicerad 2011-08-10 10:37:46

Tror det är en liten prins! :)

Så stor lillan har blivit är ju inte så längesen hon var nyfödd, men så himla söt & duktig hon är.

Hoppas att ni alla tre mår bra och grattis än en gång till graviditeten, vet att du och Linus kommer bli jätte bra föräldrar till pyret för det är ni verkligen redan nu till lilla Wilja! :) Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-10 10:44:57

Nu har du skrivit det så många gånger så jag blir tvungen att påpeka som den stavningsnörd jag är ;) Lillasyster stavas det, inte lillesyster :p Du är kanske medveten om det redan men om inte så vet du nu :)

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-08-10 11:31:13

Funderar ni på att kolla upp kön?

Postat av: bala

Publicerad 2011-08-10 13:04:21

hej jag älskar din blogg så jävla mycket! och du har en underbar söt liten dotter! jag hoppas ni lever lyckliga i alla er dagar! men jag har en fråga och hoppas att du svarar på den!

1, kan inte du ha några barntävlingar i din blogg?

ha en jätte bra onsdag kram bala

Postat av: elin

Publicerad 2011-08-10 14:46:00

Va snygg du va i långklänningen! :)

Postat av: Trixie; en medveten mammas vardag

Publicerad 2011-08-10 16:35:57



Åh vad mysigt! Blir lite avis faktiskt... ;) vilken fin bula!

Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Publicerad 2011-08-10 18:54:29

va stor magen blivit :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela