Publicerad 2011-08-18 15:06:34 i Gravid med lillasyster<3,

- Mina bebismagar, två helt olika!




Jag har här nu setat och jämfört bilder!
Varför tycker alla att jag är så stoor? kollar jag tillbaka så ser magen mindre ut NU i denna vecka än med Wilja! Jag fick mage snabbare denna gång, men med Wilja så va jag större nu! + att denna gång är magen som en liten 'kula' längst ner, och med Wilja va den hög! alltså, den gick upp under revbenen mer.



Så, ser ni hur annorlunda den är med bebis än med Wilja kring samma vecka?

Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Publicerad 2011-08-18 16:03:15

Brukar ju vara annorlunda med andra barnet. Ingen graviditet är densamma.



Grattis förresten :) Så mysigt med en till ^^

Postat av: Nickan

Publicerad 2011-08-18 17:09:55

Helt säker på att de är en liten lillebror:)

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-08-18 18:51:41

tror det är en pojke ja :D

Postat av: Mimmi

Publicerad 2011-08-18 18:53:40

Det är en pojke, hur mycket sätter du?;) <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-18 19:51:50

jag tycker dock att din mage ser större ut nu?:S

Postat av: Madde

Publicerad 2011-08-18 22:02:05

Jag tror som fler andra att det är en liten grabb därinne:)

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-08-18 22:26:08

Säger som flera andra; det måste bara vara en pojke! :D Men den där känslan man har själv som mamma, är svår att säga emot så detta blir verkligen spännande!

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-08-18 23:05:03

Åh så fin du är :) Kramar

Postat av: Louise - mamma till Vincent och Saga

Publicerad 2011-08-19 11:05:41

Jag tror verkligen inte att man kan avgöra bebisens kön genom att titta på magens form. Min mage såg exakt likadan ut under båda graviditeterna och därför trodde alla att jag bar på ännu en liten kille men jag själv kände från första stund att det var en liten tjej precis på samma sätt hade jag känt på mig att det var en kille när jag väntade Vincent. Och jag hade rätt båda gångerna. Jag tror precis som du att man känner det på sig så du har säkert rätt, jag tror också du bär på en liten prinsessa :)

Postat av: Lilla familjen

Publicerad 2011-08-23 17:18:23

Så mysiga bilder ! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela