Publicerad 2011-08-15 20:03:42 i De bästa av Bålsta! <3,

- Jag har lucifer i magen!


En bild säger mer än tusen ord! eller vad säger man?
Och mimmi, du kommer ihåg va jag ringde och sa när jag plussade med Wilja! :D
Jag har LUUUUUCIFER i magen. (Tänkte då på Wiljas Pappa på skämt)
Min vackra prinsessa har de senaste dagarna förvandlats till ett OMEN barn..... :D Herre!
Såhär går hon runt, efter så skrattar hon! ibland kollar hon så surt så att ögonvitan syns, skitläskigt!
De äckligaste är när man går från köket till vardagsrummet, sen hittar jag henne stå och stirra såhär innan hon ens sätt mig?!! för att sen brista ut i asgarv! :P

Tokunge, jag älskar dig.

Postat av: Lisandra-Milos mamma

Publicerad 2011-08-15 20:39:24

Haha så SÖT:)

Milo har precis börjat göra exakt samma sak, ser skitförbannad ut o sen skrattar han och tycker att han är världens roligaste:)



dom är så goa:)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-08-15 20:57:32

Haha, så JÄKLA SKÖN! :D:D

Postat av: Johanna 23- mamma till 3

Publicerad 2011-08-16 00:09:37

Nä jag tror inte jag är ensam om det tyvärr:( är inte kul att känna sig så otroligt ensam :/ sen är jag ju så jäkla osäker också, borde nog inte acceptera så mkt:( häftiga bilder på wilja :) hur gör man för o bli dagens blogg eller drar du bara slumpmässigt? När har du rul förresten ?:) många frågor! Kram

Postat av: Elin

Publicerad 2011-08-16 10:22:49

haha, roligt humör. när ska hon börja dagis? kram!

Postat av: REBECCAS

Publicerad 2011-08-16 10:47:54

haha, har skrattat många goda skratt åt de här inlägget.. tokfia :) Hur söt får man bli? :D

kram

Postat av: Mich ♥ mamma till Leon & Charlie

Publicerad 2011-08-16 12:20:57

Oj, kul att jag hittade din blogg igen.

Läste den när du var gravid och precis fått Wilja..



Mycket som hänt och händer! redan är hon 1,5 år..

Postat av: naiana

Publicerad 2011-08-16 14:48:14

eftersom du kör med Dagens blogg nu på bloggen så vill jag tipsa dig om Maria. Hon har en son, Cevin med Mike och en bonus dotter. bloggen: http://cevinsmamma.bloggplatsen.se/

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-08-16 21:38:34

Vart håller du huuuus idag? :D

Postat av: Teresa - Mamma till Melwin 090918

Publicerad 2011-08-16 23:39:32

Hej din vackra kvinna!

Blev tipsad av en nära vän, Carro, som du även har länkat på din blogg.



Måste bara säga att Wilja är helt bedårande! och filmklippen och bilderna.. man bara dör när man ser henne, vilken liten ängel!



Tyckte det var så roligt att Carro tipsade om din blogg, och hon gjorde det för hon tyckte att vårat liv var ganska lika..



Jag blev mamma 4 dagar efter min 19års dag. Min son Melwin är född 18 september 2009, så han fyller 2år om ca 1 månad.



Melwin har ingen kontakt med sin biologiska pappa, men jag har en ny man i mitt liv, vi har bara varit tillsammans i snart 8 månader, men förlovade oss redan efter en månad.



Melwin kalla min sambo (Danny) för pappa, då Melwin själv anser att det är hans pappa.



Vi väntar nu en liten till som är beräknad till den 2 april 2012. Jag har inte gått ut med detta på min offentliga blogg än då jag fortfarande inte är långt gången (är i vecka 8.) men har skrivit lite om det på min lösenordsskyddade blogg.



Tycker att det är intressant att läsa din blogg, för jag känner verkligen igen mig i så mycket!



Oj va långt det blev nu ;p var bara tvungen att skriva "lite" haha, hoppas du inte tycker att jag är helt koko nu ^^,



Kika gärna in på min blogg, tyvärr går det inte att kommentera för det är ngt fel, men jag har blogresponse på sidan som du kan skriva några rader.



Men skriv inget om min graviditet då kommentarerna syns inför alla :/



Kram på dig! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela