Publicerad 2011-08-19 14:40:23 i En annan del av Stockholm!,

- För presentkortet så handlade jag... <3




Åh, kommit hem med en MASSA nya fina saker! <3 är helt kär i denna lilla butik! Värt varenda krooona.
För presentkortet fick jag denna JÄTTE fina lykta! Bara längtar tills att få tända den ikväll, sen kudden till schäslongen! Bara älskart, Linus kommer hata mig! Rosa rosa rosa... haha! Men så gåre om jag får ett presentkort i handen och FRI HAND på vad jag vill ha! <3 Sen bokstäver till sänggaveln! Hope <3
En fin ram som jag ska sätta foto i vid sängbordet, en jätte fin kruka som man ser skit dåligt nu! Sen till Wiljas säng: Här bor en prinsessa! <3 En behållare till servetter, och en ny löpare.
Sen vid hyllan i köket så fick två URSÖTA gubbar få följa med mig hem! :D Brevid ställde jag Pasta-burken.

Blir det fint??
Nu inväntar jag storesyster! Fika är inhandlat, tårta i kylen! Ja, nu kan minikalaset börja.
Ska ju fira mig nästa Fredag egentligen med Mamma, Pappa och alla andra.

Postat av: Ellinor

Publicerad 2011-08-19 15:02:05

Grattis så jättemycket på födelsedagen!! :)

Postat av: Lisandra-Milos mamma

Publicerad 2011-08-19 15:58:12

Stort grattis, vilka fina saker du fått:)

Tror det ligger en hel del av samma serie i mina paket som ja får i september på min födelsedag:)

Verkar som vi har ganska lik smak när det gäller inredning:)



Hoppas du får en underbar dag:)

Kram

Postat av: Sofie, Liams mamma :)

Publicerad 2011-08-19 18:08:10

Åå grattis!

Får jag fråga, vart ligger denna affär? Såå fina saker!

Postat av: Sanna - mamma till Embla

Publicerad 2011-08-19 18:14:51

Fina saker du har inskaffat och Grattis snygging :)

Postat av: Mamma till Milo

Publicerad 2011-08-20 01:36:05

Det är jättefina saker :)

Har själv vart inne i butiken och jag älskar den :)



Grattis till bebisen



Kram Mikaela

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Publicerad 2011-08-20 11:02:35

åh gud! jag vill ha :) haha. Hoppas DIN dag var perfekt! :) Kramar från Ängla och Lilla Varga.

Postat av: Michelle von Walden - Gravid!! <3

Publicerad 2011-08-20 15:39:17

Grattis i efterskott!! Åhh vilka fina presenter du fick!! :D

Postat av: Maria

Publicerad 2011-08-22 05:29:05

Åh, du är så duktig på att inreda! Vet vart jag ska vända mig för experthjälp :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela