Publicerad 2011-08-20 15:39:47 i Extensions,

- Extensions på storesyster!


FÖRE:


Underbara syster fick för sig igår: JAG VILL SÄTTA I HÅR! (klockan 23 på kvällen)
Hjälp tänkte jag. Kvinnan är rakad på sidorna och kortklippt som attan! Men men, vi försökte.
OCH FAN SÅ SNYGG DU ÄR! 01.00 ca så va hon klar!

Har aldrig sett min syster i långt hår, och de va MINST 25 år sedan hon själv såg sig som långhårig!
Då hon alltid haft korta frisyrer, är hon inte rakad så har hon 3 cm.
Men vackra vackra du!

Älskar att de rakat på ena, och fokus på längden på andra! Men vilket pyssel.. trodde ALDRIG de skulle gå!

Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Publicerad 2011-08-20 16:03:38

tråkigt att sommaren försvann hastigt och att hösten redan är här.. ? ^^

Postat av: © sarastille

Publicerad 2011-08-20 16:27:17

Hej! :) sugen på lite nya läsare såhär till skolstarten? Anmäl då din fina blogg till min DagensBlogg där vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) drar en vinnare IKVÄLL klockan 23.59 :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har.html#comment

Postat av: Ida

Publicerad 2011-08-20 16:37:39

http://idas.myshowroom.se

http://idas.myshowroom.se

http://idas.myshowroom.se

Postat av: Katarina

Publicerad 2011-08-21 13:16:50

Har inte tänkt på det förut, men shit vad Wilja är lik din syster!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela