Publicerad 2011-08-13 11:53:45 i En annan del av Stockholm!,

- Dagens blogg?


Tänkte börja med: Dagens blogg igen för o sprida lite bloggar runt omkring! :D
Är det någon som är intresserad? skriv ner några rader så tar jag någon huxxfluxx bara varje morgon! :)
Kul att få hum om bloggar som man kanske har missat.

Så gör jag en länkning till era bloggar från min! Med bild, och text :)

Postat av: Sofie, mamma till Felicia

Publicerad 2011-08-13 13:34:08

Hej! :) Jag är med absolut, har precis dragit igång min blogg igen efter ett uppehåll i April så jag behöver en ny start med nya härliga läsare! :)



Och din blogg har jag läst sen Wilja låg i magen, så det är ett bra tag nu. Haha. :)



Ta hand om er!



Massa kramar Sofie

Postat av: Louise - Tvillingar i magen

Publicerad 2011-08-13 15:48:08

Hej :)

Jag skulle gärna vilja bli dagens blogg =)

Min blogg handlar om min vardag, och väntan på mina små älsklingar! :)

Postat av: Marina, mami till antonio & bf i september :)

Publicerad 2011-08-13 18:19:34

Skriver mest om min son och hur det går med min andra graviditet,samt om en massa annat skoj jag gör om dagarna :)

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-08-13 18:35:09

De skulle vara super kul att vara med :-)

Postat av: Jannika, mamma till Jillian

Publicerad 2011-08-13 19:13:25

Åh kul får jag vara med?:)

Postat av: Linn - mamma till Ville, Milton och Liam

Publicerad 2011-08-13 19:43:05

Jag är självklart intresserad!



Min blogg handlar om mej och familjen bestående att sambo och tre kiddos. Skriver mycket om bygget av de asigt stora altanen och Lillfisen på 9½ månad. Utöver det blir det många inlägg om vår vardag i största allmänhet!

Postat av: Sanna - mamma till Embla

Publicerad 2011-08-14 11:24:05

Gud va roligt :) Jag och lilla Embla skulle jätte gärna vilja vara med :)

Postat av: Patricia, mamma till Saga och Wiggo <3

Publicerad 2011-08-14 11:29:57

Min blogg handlar om mig och min familj, hur livet är att vara 19 år och tvåbarnsmamma :)

KRAM <3

Postat av: Sanna - mamma till Embla

Publicerad 2011-08-14 11:42:25

Min blogg handlar om mig och min dotter Embla, mannen i huset sitter i fängelse . Skriver mest om våran vardag och en massa kärlek till livet :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-14 13:52:06

Jag hade gärna varit med! Var 18 när fick första och 3e innan 23:) skriver om livet i allmänhet med tre små på mindre än 4,5 år:)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-08-14 14:29:56

Jag vill också vara med :D

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-08-14 16:06:59

Jag är igång och bloggar igen! Behöver verkligen också en nystart med nya läsare! :D Jag är ju en barntokig tjej som precis ska påbörja en utbildning till mitt drömyrke barnundersköterska! Så jag kommer väl skriva mycket om vägen dit, om vardagen i allmänhet och om att ha ett distansförhållande med min drömprins 27 mil härifrån! :)



KRAAAAM

Postat av: Matilda - livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Publicerad 2011-08-14 16:14:41

Jag vill vara med :)

Postat av: Love Oliwers mamma

Publicerad 2011-08-15 06:02:21

jag vill också :)

Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Publicerad 2011-08-15 09:38:45

Jag är gärna med :)

Min blogg handlar om mitt liv som mamma, våran vardag och lite annat smått och gott :)

Postat av: Trixie; en medveten mammas vardag

Publicerad 2011-08-15 13:08:08



Jag är mer än gärna med!



Min blogg handlar om mitt liv med min sambo och vår son Ellis. Jag skriver om allt från ifrågasättande av vaccin och hur man upprätthåller en holistisk livsstil, till ytligheter som senaste sminkfynden. En blogg om att leva medvetet men ändå få vara barn av sin tid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela