Publicerad 2011-08-09 19:56:26 i En annan del av Stockholm!,

- Bloggdesign, någon som vet någon?


DESIGN!
Nu håller jag på att bli knäpp. Har väntat i en vecka på den nya designen, men nu vägrat hon att svara! "/
Fan , och jag som verkligen få en ändring. Bygga en på de sättet jag tycker om! ÄR det någon som känner någon, eller någon av er som är duktiga? Känner att jag kan betala 250:- men då vill jag fan ha en grym design! :D

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-08-09 20:14:44

Rekommenderar starkt att byta till Wordpress.. Där kan du mobiilblogga med iphone utan problem.. Man kan flytta över alla inlägg från blogg.se till wordpress väldigt lätt..

Behöver du hjälp så e d bara att säga till..

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-08-09 20:20:02

Hej. Jag följer din blogg men även Cassandras blogg weareyoungparents.blogg.se. Jag vet att hon gör lite bloggdesigner.

Postat av: Natty

Publicerad 2011-08-09 21:46:07

Hej Tjejen!

jag kan en del om design och det beror lite på hur du vill ha desigen? :) Men du vet hur du kan nå mig om intresse finns! :)

Postat av: Moa

Publicerad 2011-08-09 21:48:34

annasara.net är grym på designer! Hon har tom eget företag. Lätt värt pengarna, Tror det går på 200 :)

Postat av: Moa

Publicerad 2011-08-09 21:48:49

annasara.net är grym på designer! Hon har tom eget företag. Lätt värt pengarna, Tror det går på 200 :)

Postat av: Moa

Publicerad 2011-08-09 21:48:50

annasara.net är grym på designer! Hon har tom eget företag. Lätt värt pengarna, Tror det går på 200 :)

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-08-10 09:41:36

jag gör några designers efter önskan :)

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-08-10 10:03:48

Jag tycker verkligen att du ska höra med Jennie som gjorde min desgin. Hon är riktigt duktigt och tar till sig allt man har att säga. Jennsiii.blogg.se - hon tar bara 70 kronor för en hel design :)



Kram!

Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Publicerad 2011-08-10 11:50:39

jag kan göra designer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela