Publicerad 2011-04-13 20:39:58 i Livet i Gnesta,

Paj & Såås!


Haft världens mysigaste kväll med hjärtat.
Fan jag vill inte att han ska åka iväg i helgen! "/ Och imorgon ska jag hemmåt.. fy! men, har iallafall haft de sjukt mysigt ikväll. Och Wilja sover för natten nu lilla trollet! Baby är och handlar till PAJEN! Blir varm paj med vaniljsås och massa gos. Vill se: The rock också! Vi skulle ha sett den i helgen som va, men de kom upp en massa annat så de blev inget av med det.

Imorgon så åker jag förmodligen ner till Gnesta?! Har inte bestämt mig. Men Pappa tjatar hem mig, och ja får så dåligt samvete över att komma med massa bortförklaringar.. Förstår att de är skittråkigt att sitta hemma! De tycker jag också. Men just nu vill ja hem och tväääätta, städa och göra de iordning. Men o andra sidan kan ja passa på att träffa alla goingar! <3

Willys hosta har blivit bättre idag, hon har inte behövt någon hostemedicin iallafall. Men fy bubblan va illa de lät igår! "/ Men skönt att de är på bättringsvägen och förkylningen börjar nu avta också.

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-04-13 20:58:39

kikar in :)

Postat av: emilia

Publicerad 2011-04-13 21:01:13

är dte din pojkvän som skall åka iväg? söt bild!

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2011-04-13 21:01:32

allt bra?

vore gulligt om du kunde rösta på min lilla sons bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

Postat av: LANJA - www.lanjas.blogg.se

Publicerad 2011-04-13 21:08:43

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja - på den hemsidan får mer läsare på diren!



http://Lanjas.blogg.se Bloggade föresten om din blogg :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-04-13 21:10:35

Hej hej. Gillar din blogg ;-)

Postat av: Frida

Publicerad 2011-04-13 22:03:03

Hej där!

Allt bra med dig? :)



Hoppas du har en fin kväll!

Postat av: E

Publicerad 2011-04-13 23:15:59

För 7 månader sedan blev jag lämnad av min pojkvän sedan två år tillbaka utan en förklaring och efter ett förhållande där han styrde allt. Jag hade inget eget liv utan honom, och han var även den jag trodde att jag skulle leva resten av mitt liv med. Idag har han en ny flickvän och jag vet inte hur jag ska gå vidare. Har du några tips på hur man reser sig igen och går vidare? Du verkar vara så jäkla stark och trygg i dig själv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela