Publicerad 2011-04-11 13:15:45 i Bara Patricia,

Nu har jag satt i extensions!!


 

Och ja, ni som undrat! :D Jag har satt i extensions på mitt kort kort koooorta hår! :D Och de blev över förväntan! trodde aldrig de skulle bli så bra som de blev. Men jag stod inte UT med att vänta längre! Så ja körde en chansning.
Och jag har inte känt mig så FIN och så SÖT på fleeeeeeeeeeeeera månader!
Visst att ja är cool och snygg i kort, ja trivs sjukt bra i de också! Men eftersom ja tycker om docksöta klänningar på sommaren, så passar de lixom inte.

Vad tycker ni, HIT eller DISS?  kort eller LÅNGT? :D

Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Publicerad 2011-04-11 13:22:47

vart skit snyggt!

Hur sätter du fast ditt löshår? :)

Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Publicerad 2011-04-11 13:44:44

sv: Okej, är det nail slingor då eller? Det vart verkligen jätte fint!

Mitt hår har nämligen gått av mitt uppe på huvudet och skulle vilja veta hur jag ska göra för att färlänga det och få det att smälta in i det andra håret. För just nu har jag fastlimmade träns men det håret som gått av syns fortfarande :P

kram <3

Postat av: Elli

Publicerad 2011-04-11 14:04:00

verkligen jätte fint med det långa! :)

Postat av: Nickan

Publicerad 2011-04-11 14:10:33

ABSOLUT långt hår! Jättesöt!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-11 14:43:37

Skitsnyggt! Hiss utan tvekan

Postat av: Linda Mark

Publicerad 2011-04-11 15:22:33

Hit! :D du är ju fin hur som helst! Men jag förstår vad du menar och självklart ska du också få vara söt och fin nu när det är sol ute! ;D

Postat av: Moa

Publicerad 2011-04-11 15:34:08

Tycker du ser vuxnare ut i kort hår, men långt är ju också fint :)

Postat av: Ronja sperringer

Publicerad 2011-04-11 15:47:03

Hej patricia! Galet vad bra du är på hår! Har för mig att du sätter i hår va? Är sugen, kan inte du kontakta mig på min mail.. Din blogg är sjukt underhållande:) kram

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-04-11 16:27:01

Jag tycker du är jättefin i båda men långt hår tycker jag är finast :) kramis

Postat av: alexandra

Publicerad 2011-04-11 18:19:14

Jag tycker du är jättefin i långt hår! Som du säger, kort är "coolt och snyggt" men jag tycker verkligen att det långa är lika fint! Man kan vara grymt cool även om man har långt hår :D

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-04-11 18:32:57

Absolut långt! Du är söt i vilket som, men det långa speglar din personlighet :)

Postat av: sini

Publicerad 2011-04-11 18:52:23

jätte fint me långt :)

Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Publicerad 2011-04-11 19:03:07

Jättefint Patricia.. Nästan så du ska få fixa mitt hår tycker jag :)

Jag är lite sugen på att testa!



Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2011-04-11 22:54:42

KORT, utan tvekan. Tycker jag;) du är fin i långt också men enligt mig så är det mer patricia i ditt korta blonda hår, super snyggt. Skulle också vilja ha sån frilla, men är feeeeeeg. Skulle nog dessutom se ut som en alien. Men du ser gjord för det. Lycka till! Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2011-04-12 10:22:59

LÅNGT! Snyyyggo!!!

Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Publicerad 2011-04-13 00:53:28

Du passar i bägge men tycker långt är mycket finare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela