Publicerad 2011-04-12 10:46:24 i Livet i Gnesta,

Mysiga du, tack! <3




lHar man en mysig pojkvän eller har man?
Den här underbara filten fick jag när ja kom hem till honom! <3 Bara en : för att present!
Och de är den mysigaste och bästa filten jag någonsin haft! VÄRLDENS GOASTE, återigen tusen tack.

Sickan har en helt BRILJANT idé! Snart fyller hjärtat år, och jag har världens mysigaste plan.
Dock är han mr upptagen, jämt! ;) så jag måste hitta en helg som passar honom! Men fan, de kommer bli bra de här. De känner jag på mig!

Vaknade vid 09.13 en liten sovmorgon för oss då Willy har börjar vakna kring 08.00 vaaarje morgon...
Innan sov hon ju iaf till 09.30 MINST sen hon va en plutt! men hon sover ju knappt nått på dagarna, så de blir tidiga kvällar för henne. Jäkligt skönt! så hinner jag få den här ensamtiden som faktiskt BEHÖVS mer nu när jag är själv med henne hela dagarna. Innan så brydde jag mig inte om ja och simon fick tid för varandra, då spelade de mig ingenroll om hon va vaken! de va lixom inte påfrestande när man va två.

Då ska vi se va vi ska hitta på denna dag! Man blev ju så bortskämd me de fina
vädret igår! Va HÄNDE?! :D

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-04-12 10:56:42

Åååh ja det är VÄRLDENS mysigaste filt! :)

Postat av: Linda - Mamma till Joline

Publicerad 2011-04-12 11:21:44

Haha 08 ÄR sovmorgon! :D Joline vaknar vid 05-06 varje morgon. Vaknar hon efter 06 är det sovmorgon för oss! :P Du ska vara glad att du får sova till 08, det känns lite mer mänskligt! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela