Publicerad 2011-04-11 20:50:40 i Livet i Gnesta,

Kvällen :)


Åh, så sjukt sjukt mkt tycker jag om dig.
Dagen har varit jätte mysig! Och så jäkla underbart ute?! 19 grader kl 18.30 lixom... hur kan de vara så? riktig sommarkvällskänsla har de varit! MYS.
Nu blir det att packa upp alla söta klänningar ur garderoben och investera i mera LÅNGKLÄNNINGAR! och jag skiter i om jag är en dvärg, jag ska ja de ändå!^^, så deså.

Imorgon får vi se vad vi hittar på! Ingen plan hittils, mysa och ha de bra.
Ta hand om mig själ lite, skona den från saknad! <3

Wilja blev hur glad som helst över att få träffa Linus också. Pusskalas har hon haft! älskade lilla tjej.

Postat av: Elin

Publicerad 2011-04-11 22:03:52

Hej Patricia! :)

Va fin du vart i ditt långa hår :) och i färgen :)

men jag tänkte höra med dig om du fortfarande sätter i löshår på andra ? isåfall är jag sjukt intresserad :)

Ha det bäst! Superbra blogg också :)

Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Publicerad 2011-04-11 22:48:00

Mer långklänningar åt oss kortisar säger jag bara :)

Postat av: Tappejoel

Publicerad 2011-04-12 08:56:53

Du är så jäkla snygg älskling! <3

Postat av: elin

Publicerad 2011-04-12 10:22:53

jättefint med det långa håret! hoppas du får en bra vecka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela