Publicerad 2011-04-13 14:47:48 i Livet i Gnesta,

Hjälp mig!


Känner att det har blivit jäkligt mkt 'jag jag jag' i min blogg. Och de ska de bli ändring på!
Men har lixom inte gnistan, vet inte riktigt vad jag ska skriva om? noll inspiration! Och skiver jag om 'mode' bara för ATT - så blir de ju lixom inte JAG. Intresserar mig inte, förutom dom kläder som jag tycker är snygga & dom JAG köper. Tycker de e urtrist att gå in på nåns blogg där de enbart står om kläder. Jag vill inte skriva om barnsaker heller, för de är även de hur trist som helst! folk skiter väl i vilken vagn ja tycker om eller hur ful ja tycker den bärselen är.
Samtidigt är de också HUR tråkigt som helst att läsa om samma människa i inlägg ut & inlägg in.

Har fått lite frågor om vad jag använder för smink, och hur jag sminkar mig till vardags och till kvällen?
Fick lite inspiration av min käre vän Alexandra på hennes blogg. Kanske göra ett videoklipp? :D
Då kan hon skratta åt mig hur FEEL jag gör, bara för att ja inte har en sminkösutbildning ;)

Och inte ens min 'diet' har jag kunnat hålla! kladdkaka hit & kladdkaka dit, godis hit... Ja, ni förstår.
Men nu i helvete! tänker inte gå brevid Linus i sommar annars, en mer vältränad kille får man leta efter...
Och här går jag och mofflar i mig allt skit som ja kommer över! hungrig flickvän kallas de också, ett finare ord för tjockis. Hur sjukt är de inte att ja va SMALARE förra sommaren TRE månader efter förlossningen, än va jag är nu? nä skäms Patricia! Som ja sa, denna sommar ska ja va FIT. Dags att kanske börja jobba på de också.

Så kära folk.
Va i helskotta ska ja skriva om förutom ego-mig?

 

Postat av: annelie Sandras mamma

Publicerad 2011-04-13 15:19:04

Hej

Jag tycker du ska fortsätta skriva som du gör nu.

Jag halkade in här från någon annan blogg och har följt dig varje dag sen dess.

Ha de så bra

Annelie

Thibia.blogg.se

Postat av: Klara

Publicerad 2011-04-13 15:34:29

Visa bilder från eran lägenhet :)Dagen smink, dagens outfit. Visa bilder på hur ditt badrumskåp ser ut! Vilka sminksaker finns i din sminkväska? Lägg upp recept på vad ni äter :) M.m. hoppas du fick lite insperation :D

Postat av: Linda - Mamma till Joline

Publicerad 2011-04-13 15:38:13

Jag vill se en bild på den nya vagnen! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-13 15:45:52

Vilket sätt gillar du bäst för att hålla benen "hårfria" nu inför sommaren?

Postat av: Patricia & Wilja

Publicerad 2011-04-13 17:00:07

Heey hjärtat!



Kom igen, du har massor att skriva om!!

Du måste berätta vilken jävla resa du har gjort!

Från att ha varit en "skitunge" som famla i mörker pga flera saker, inte orkat ha kontakten med familjen, hållit på att spåra ur totalt, till en fantastisk ung kvinna som är inte rädd att stå på egna ben med ett barn. Kommit tillbaka till livet och återvänt till positiva och starka tankar. Som gör RÄTTA val i livet och som är stark mentalt.



många tjejer hörs inte.....våga prata högt...



Jag tror att du kan hjälpa och inspirera många tjejer där ute som inte har det stödet som behövs. Våga prata om det och visa att det faktiskt går att förändra.



Bryt tystnaden, öppna dörren....



Älskar



Syrran

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela