Publicerad 2010-09-23 15:30:44 i Wilja 3-6 månader,

Tack till era kommentarer!




  

Mamma och Pappa kommer ALLTID finnas här hos dig, till vilket pris som helst. Vi älskar dig så!

Tack till ALLA era kommentarer, fortsätt svara! Anonymt eller inte.
Får mig att känna mig lite bättre och inte konstig. Ibland får man för sig att det är jag mot världen, och alla fel ligger hos mig. Och nu visar de sig, ja är inte ensam som att känna som jag gör!
Så kom med RÅD och berätta hur det är hos er..

Så ska jag ta och skriva ett inlägg senare, när jag har fått alla era svar så har mitt mod ökat lite.
Som sagt, jag är inte ensam.

TUSEN tack! <3

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-09-23 19:31:54

Så fina ni är, gillar bilden högst upp :) Och vad snygg du är i håret! :)



sv: Ja jag har testat ge i allt, på sked i pipmugg, i nappflaska men hon vägrar. Vatten kan hon dricka i vad som helst men inget annat. Men Wilja tycker väl om gröt o så?



Kramar

Postat av: Jennie ♥

Publicerad 2010-09-23 19:49:48

sv: härligt :) jaa, kul att nya skriver ja, för då får man ju nytt att läsa!!

allt bra annars?

kram

Postat av: Hannele - mamma till 2 fina prinsar <3

Publicerad 2010-09-23 20:59:12

Svar:

Tack så mycket, ^^, han är otroligt sööötispööötis med ett jäävlans humör ;) haha..ska väl börjas i tid antar jag ;) haha..



Ang om sex och sånt..jadu förstår att det är jobbigt och varsågod, jag står för det jag tycker och tänker osv för att sånt här är inget att skämmas över. Vissa tappar sexlusten efter ha fått barn osv vilket är normalt.

Men för att jag ska få lusten så måste ja ha varit på bra humör typ hela dan, att man pratar lite snusk med varandra, snuskar lite smått med varandra men det behöver ju inte leda till sex för det men försök att snuska lite och snacka lite om sex vad ni gillade förut och vad som är annorlundare nu. Att ni liksom talar om detta :)



Det får mig på humör ibland när man liksom kommer in i det hela.

J förstår mig när jag inte har någon lust, han ger sig lika fort igen för att han vet att vi har sex när jag har lust och det accpeterar han (han är kåt 24/7 typ) så han tar ju det när han får det ;) visst det låter elakt men ja kan inte ha sex med någon när jag inte är på humör för det :)



Hoppas att du fick något råd iaf..här inte så duktig på att ge råd till folk när dom ber efter något :P haha..



Kramis!

Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2010-09-23 22:59:04

Åh va glad jag blir! jätte kul att höra! Jag läser alltid din blogg också haha :)

Massor med kramar till er!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-24 13:31:46

Jag vet faktiskt inte! Jag saknar ju inte lusten, det faller på tiden. min tjej är vaken hela kvällarna o somnar när vi går oi lägger oss - med tutten i munnen haha! jag håller hoppet uppe och hoppas att det blir bättre med tiden och att kanske lösningen kan vara när hon börjar sova i egen säng. de kommer nog dröja innan jag nattar henne på det sättet.. min kusin som är äldre än mig o med fyra barn sa igår att man egentligen borde skriva ett kotrakt på att man inte får göra slut första året. kanske ligger det nåt i det! kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela