Publicerad 2010-09-13 21:35:46 i Wilja 3-6 månader,

Lycka för mig stavas: Wilja!




     

Prinsessan sover gott och nu ska Mamma & Pappa kolla på en film.
Har varit duktig och tränat till o med ikväll ;D De ARTAR sig! hade bara en sån sjuk träningsvärk i magen sen igår. Märks att man varit gravid! 50 situps är rena DÖDEN nu.. Innan va de inga problem! men heja heja på mig.

Imorgon så blir det möte kl 11.00 så ska lägga mig i tid, kommer vara skitseg imorgon annars! har blivit bortskämd med sömn här hemma av Wilja. 

G'natt!

 

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-13 22:08:22

Ja, man tror inte att så mkt damm kan hitta sig dit, men det blir mer än man tror! Tur att det gjorde susen iaf! =)

Och allt är bra här, sambon jobbar rätt mkt nu så det är lite mer för mig o göra hemma hela tiden men så är det ibland!

Hur e det sj?

Postat av: Nina - mamma till Ludwig

Publicerad 2010-09-13 23:33:33

Goa kinder lill tjejen har! :)

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-09-14 10:45:44

Lilla söt tjejen! Lycka till idag . Ha det!

Postat av: Sanne

Publicerad 2010-09-14 11:15:43

Heja dig! Du är såå duktig som tränar och står i :)

Postat av: Helena

Publicerad 2010-09-14 11:44:41

förstår inte varför man måste vara taskig?! avundsjuka?! gillar din blogg=)

Postat av: Jaqueline- Elias mamma.

Publicerad 2010-09-15 12:54:02

GUUUD vilken sötnos! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela