Publicerad 2010-09-15 16:53:48 i Livet i Gnesta,

Ingen lust med datan idag!




Till: Babycafeét!

Mötte upp Madde och lilla Elliot samt den söta Pappan Magnus och sen tog vi oss upp till alla andra bebisar.
Hur mysigt som helst med bebisar i samma åldrar! Så de va kul, missade dock sångstunden för familjen försov sig!;)

Sen blev det lunch nere på Nellys! Gick till parken och gungade lite med Wilja och Louise, Mamma följde med också. Sen så har vi bara varit hemma och tagit det lugnt!
Och jag är så RASTLÖS så ja finner inga ord.

Damp alldeles nyss ner en BONUSCHECK från H&M i brevlådan på 700 SVENSKA RIKSDALER! Är nämligen deras bästa kund och guldmedlem nu! ;D Haha.
Så imorgon blir det att ta sig till Södertälje!

Postat av: Jannika

Publicerad 2010-09-16 12:07:22

tack för kommentaren:)



Gud va läskigt att hon ramlade ner:S:S Jillian sover i vår säng hela tiden på natten.. är så rädd att jag ska typ.. tro att hon är en kudde å putta ner henne själv:S:S

Postat av: fanny

Publicerad 2010-09-16 14:33:01

jag blir så glad.. du är så otroligt fin!!! en stor förebild. :) din lilla familj är den finaste! jag visar din blogg för alla mina vänner. jag äslkar den! <3

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-16 15:35:23

Min lilla kille rullade ner från soffan när han var 2-3 månader. Han landade på rygg på trägolvet! Jag hörde en duns sen ett vrålskrik och har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Jag tog upp honom och han blev lugn snabbt och fick inte en skråma. Kände mig som världens sämsta mamma och jag grät haöva dagen och skämdes otrolit när jag skulle berätta det för min sambo. Men Albin fick inte en skråma och var precis som vanligt hela dagen så han klarade sig bra, men fy vad dåligt jag mådde i flera dagar efteråt.



Jag googlade runt och insåg efter lite sökande att samma sak har hänt massor med andra mammor och pappor. Tyvärr är det jättevanligt att bebisar trillar ner och oftast klarar de sig bra om fallet inte är högre än dem själva (50-60 cm).



Du är ingen dålig mamma!

Postat av: Helena

Publicerad 2010-09-17 20:24:25

tro mig du kommer få ha hjärtat i halsgropen i några år framöver=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela