Publicerad 2010-09-25 16:33:58 i Bloppis,

Göra mig av med barnkläder. Hojta till!


Nu har jag setat i timmar och rensat ur Wiljas inte lilla utan STORA garderob! Herregud, hur kan nått så LITET ha SÅ mycket kläder? Allt från JACKOR, Skor, Overaller, Tröjor, Klänningar...
Jag är nog en idiot som säger att Wilja INTE har några kläder att få på sig!

Har SLÄNGT en hel svart SOPSÄCK med kläder som varit fläckiga (som inte går bort).
Och ändå har jag HÖÖÖÖGAR kvar! Ska försöka sälja av mig det mesta på nästa bazar eller om någon vill ha.

Från strl 50 - 84 har jag.





Så känner ni någon eller väntar ni själv en liten flicka så har jag MASSOR och FINA kläder. Allt från POP, Name It, till H&M. Mest från Lindex och Parvel! Fleaceoverall i strl 50/56 Fleace Jacka + Byxa strl 56.

7-Pack med Bodys (Vita - Spets - Ljusrosa).
7-Pack Byxor (Mörkrosa, Ljusrosa, Vita, med motiv etc.)
50-lappen st. (Per paket).

Hade de i vintras på Wilja i åkpåsen! Helt perfekt :)

Hojta till vid intresse!

Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2010-09-25 17:11:11

tips: om jag var du hade jag sparat till nästa barn om det blir en flicka.



kram

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-09-25 18:26:19

Har hon storlek 80 o större nu? My har 80 o det är lite för stort, men har hoppas över st 74. o hon är 8 månader.

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-25 22:25:30

Varför ska du göra av med saker i storlek 84? Så stora kläder har hon väl inte nu?

Väldigt fina grejer iaf!

Samt jag undrar fortfarande om Bazar är begagnade kläder? Eller blandat med nytt? Tradera är ju också bra i så fall?

Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2010-09-25 23:19:43

Alisha har bara hunnit komma i storlek 68, var det mycket kläder som var större? 74- alltså? I så fall är jag intresserad :)

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2010-09-26 08:02:40

spar till nästa barn istället :D

Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Publicerad 2010-09-26 09:46:06

Va roligt, tradera är också bra! Lägg upp där & länka sen till din sida ska du se att du får bud. :)

Postat av: kiie

Publicerad 2010-09-26 14:28:16

Hej. har du kvar några paket ?:)

Tänkte på bodysar.



Kiie

Postat av: egi

Publicerad 2010-11-15 18:42:26

mycket kläder har ni

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela