Publicerad 2010-09-25 18:59:33 i Wilja 3-6 månader,

DU ÄR SÅ VACKER!




  

     

Att man tycker att sina egna barn är de finaste som finns VET jag!
Men jag TYCKER verkligen min lilla tjej är så söt så jag får hål i tänderna, man får lixom inte nog av hennes leénde och hennes knubbiga små kinder.
Min FINA och snart stora sexmånaderstjej <3 Mamma är så stolt, stolt stolt STOLT! vill visa dig för HELA världen.

Och fick lite frågor ang kläderna.
Jag har självklart sparat det jag vill behålla till 'nästa' om det blir någon nästa, och om de blir en flicka. Men jag tycker de är så onödigt att bara slänga det man inte vill ha! För det är fina kläder, och inga trasiga eller slitna.
Men får jag barn igen, så vill jag också att dom ska ha nya? de är väl inte konstigt :)

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-09-25 19:38:18

ok ja tänkte la det.:) ne ja reagera för du skrev du hade kläder i storlek 50 till 84.

ok ja, jo lite så här också, hon hoppa från 68 till 80, 74 va precis så har inte köpt några utan tar 80 istället, dock också för att hon är så rund om magen o 80 sitter inte åt för hårt runt magen då. Nu är tösa mi uppe på 10365 gram o är 71,4 cm lång. men hon är ju 8 månader.

jag har också sparat kläder, klart :) dom ja tyckte om mkt o som va mkt använda ska ja ha till nästa (ja om det bli nån då men det hoppas vi på :) ) har lite kläder som båda könen kan ha. lite köpte min faster till min kusin o lite tänkte ja me ja skulle sälja. man kanske skulle prata med nån på öf å se om dom kanske kan ordna en köp å säljar dag :) blev sugen nu när du skrev att ni vatt på basar. :)Kram

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-09-25 19:52:10

& hon är verkligen så söt wilja :)

Postat av: Josefina

Publicerad 2010-09-25 20:46:55

Lite bilder på de du köpte idag vill vi se!;)

Postat av: Frida

Publicerad 2010-09-25 21:56:49

Åhh detta var nog de sötaste bilderna jag sett på lilla Wilja! Hon blir bara finare för varje dag som går :)

Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2010-09-25 23:53:53

Hehe okej :)

Jag måste snart shoppa en helt ny garderob till Lishan, det går lite för snabbt här tycker jag haha! Hon väger 7200 och är 67,5 lång nu :) Din lilla flicka då? Vilket datum är Wilja född? Det skiljer väl rätt precis 1 månad på våra flickor?

Kramar

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-26 00:33:14

Vad fina bilder=)

Tack för svaret! Låter spännande, jag skulle kanske gå ngn gång! Men jag börjar också få rätt mkt kläder till tösen, det finns så mkt fint till dom så det är svårt o sluta köpa haha!

Här är det blandat 80/86, vet inte riktigt vilken storlek jag ska köpa på hennes overall....=/

Kommer du skriva ett inlägg om svaren du fick ang sex frågan? =)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-26 08:56:36

Ja hon är jättefin! Så stora och pigga ögon. Man kan redan nu se att hon kommer bli en riktig busunge :D hihi

Postat av: Tova

Publicerad 2010-09-26 14:21:53

Gullungen ^^



Jaa men en fika skulle vara jätteskoj! Har ju pratat med Madde om att ses men det har inte blivit av, men vi kan ju försöka hitta en dag som passar alla? Lägg till mig på facebook om du vill "Tova Winbäck" :)

Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-26 15:26:44

Gud vilka underbara bilder, och vilken underbart söt tjej!!!

Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2010-09-26 21:36:20

Såå söt hon är :)

och vilken fin jacka!

Postat av: Chinor Kader

Publicerad 2010-09-27 21:59:13

Sweet Candy girl!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela