Publicerad 2010-10-22 23:32:00 i Wilja 6-9 månader,

Wilja Cornelia.






Min 4:a timmars gamla bebis! De vackraste mamma någonsin sett.

Så ny, men ändå funnits i våra hjärtan så otroligt länge.
Sitter och kollar igenom förlossningsbilderna, och de känns som om de vore IGÅR. Men ändå flera år sedan!
Och jag längtar verkligen tills nästa bebis. Tänk den känslan: Nu vet jag hur ja ska göra! Såhär gjorde ja inte sist, de funkade inte. Men kanske de HÄR funkar! Jag hade en drömförlossning så ska inte gnälla, men dom där små sakerna man skulle vilja gå tillbaka till och ändra!

Mammas stora tjej, snart 7 månader gammal.. Det är helt jäkla SJUKT!

Föresten, OM vi får en flicka till. Så vet jag hennes namn! <3

Postat av: emelie

Publicerad 2010-10-22 23:35:22

när tror du nästa bebis kommer komma?

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-10-23 19:50:36

Första bilden är ju bara för söt :)

Jag längtar till nästa jag me :) gud så underbart det va o amma, hoppas ja kan göra det med nästa också. O alla första gånger dom gör, hoppas jag får uppleva det igen.

O jag hoppas ja får en lika lätt förlossning som denna, men en sak ska ja ändra på, ja SKA ta lavemang vid nästa. hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela