Publicerad 2010-10-24 15:51:00 i Livet i Gnesta,

Ser fram emot denna vecka! MASSA.


Kom nyss hem från Mickis med en väldigt trött tjej som slocknade i vagnen direkt när jag kom ut! <3
Haft de hur mysigt som helst, och ätit dom godaste vaniljbullarna EVER! <3 Märks att flickan gått bageri. Bara tycker de e ett jäkla sätt att fylla år dagar innan löning! ;) Så hon får en liten försenad present.

Kom hem och Simon hade slocknat i sängen, han va HEMMA! han drog innan jag och Wilja vaknade imorse.
Så en GLAD överasskning! mitt hjärta, Städsöndag förvandlas till en MYS söndag med honom hemma istället.

Imorgon är de Måndag brukar va löning då! men hey, vänta. Bytt jobb, så på ONSDAG istället! *morr.*
Men imorgon kommer MAMI hem!
Och på Tisdag ska ja fixa läpparna!
Och på ONSDAG ska vi skriva på faderskapspapper, och sen på LÄGENHETSVISNING! Tvåplan.... radhus :)
Och på Torsdag blir det IKEA för fulla muggar! Ska köpa ny TV-bänk och massa smått och gott. Och mamma ska köpa allt nytt till heeela lägenheten.... så kommer få sno Pappas Buss med oss! :P

Ser fram emot denna vecka, speciellt tills på Tisdag! är så jävla nervig :)

Ska jag ta foton medans hon sprutar in skiten? :P

Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2010-10-24 16:37:50

Ja! ta kort på läpparna

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-10-24 17:15:20

Jaaaaaaaaaaaa det måste du göra :D Fy va kul! Hoppas det blir bra och att du blir nöjd! Puss :)

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2010-10-24 19:08:53

såklart jag ska ta kort på dig!! hahah

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-10-24 19:36:22

faderskapspapprena? nu, måste man inte göra det inom 3 månader? eller ja kanske har fel, kanske bara är med namn o datum för bebis.

Om du inte tycker det känns allt för obekvämt så kan du ta lite bilder. Annars kan du ju ta före o efter :)

Jag hade aldrig vågat :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela