Publicerad 2010-11-16 09:46:34 i Livet i Gnesta,

Kissemiss!


Någon som känner någon som känner nån som har små Kattungar som någon vill bli av med?

Vi vill att Wilja ska få en liten kattunge som bara är hennes! :)
Har märkt av att våran lilla tjej är helt facinerad i allt som har med djur att göra.
Hon springer efter Siri och : däääh, dääääh, går hon så gråter hon! Likadant med katter, som igår. När Zelda försvann så grät hon hysteriskt! Och kröp efter henne, vart hon än gick i timmar. Så ja, vi ska bli Kattföräldrar!


Vad ska man hitta på idag då? Simon jobbar i all sin ordning! Sitter här hemma UTAN mjölk, alltså kan jag inte brygga kaffe. För jag har inte blivit vuxen ännu, så ja kan inte dricka kaffe utan mjölk ;)
Ska ner till Nordea idag och prata lite. De är allt jag kan komma på!

På Fredag så bär de upp mot Farmor & Farfar, Ska fira 50årsmiddag på Lördag! Så en kväll på söder, kan inte bli bättre. SKULLE vilja ha barnvakt åt Wilja! Men de är inte de lättaste, så som de ser ut får Pappa vara kvar och ja åka hem tidigare med lillan. Lite tråkigt att vi inte har varit ute EN enda kväll tillsammans! "/

Vet ni?
Jag längtar verkligen till Julafton! <3
Simon fick även sitt schema igår, han är LEEEDIG jul, men jobbar dock nyår! "/

Postat av: Love Oliwers mamma

Publicerad 2010-11-16 11:33:20

Tänkt på att katter kan förstöra ditt hem haha ;)

Asså våran katt musse förstörde soffa,väggar, tapeter, golv, gardiner ..ja inprincip allt.

Inte kattens fel utan det är deras instinkt.

Vi hade klödbräda men han klöste hellre på soffan haha :)

Lycka till

kramis :D

Ps. katter är jätte söta i övrigt :)

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2010-11-16 16:51:06

min pappas ena katt är dräktig och får kattunger vilken dag som hellst :)



fast vi bor ju i gävle. om ni inte tar en tripp hit sen och hämtar en. går ju fort :D

kram

Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

Publicerad 2010-11-16 18:40:10

Jo jag har fått dom :) Fick du inget svar?! Jag har verkligen för mig att jag svarade, men de var så mycket så kanske bara tänkte :D haha inte meningen isåntfall :)



tack så jätte mycket :) Jo de är hon verkligen :)

kramar

Postat av: Nathalie - Medinas`s mamma

Publicerad 2010-11-16 19:41:16

MEN ÄNTLIGEN ÄR DU TILLBAKAAAA!!!



KOLLA BLOCKET EFTER KATTUNGAR :D:d

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-16 23:03:11

Kolla blocket!Där finns massa kattungar:)

Postat av: Heidi

Publicerad 2010-11-17 06:00:39

Jag vet att en bekant till mig hade en kattunge på typ tio veckor till salu i förra veckan. Hon har en blogg, www.dontneedthis.blogg.se. Fråga henne :)!

Postat av: Emeli

Publicerad 2010-11-21 09:43:53

Hej, var på besök i Gnesta i helgen och såg att det fanns annonser om kattungar både på Ica och Konsum.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela