Publicerad 2010-05-24 19:08:46 i Wilja 0-3 månader,

Pinsamma människa!


Hm, vet inte vem du är! Men fått ett gäng kommentarer från samma IP nummer, alltid anonymt! Börjar bli rätt tröttsamt måste jag säga. Om att jag har förfallit, jag är fet, min unge är ful, att hon kommer bli mobbad etc.
Räcker det inte nu? allvarligt.. Tar inte bort mina kommentarer, det är bara du som är pinsam och inte jag! Väljer du att gå in på denna blogg gång på gång för att skriva elaka kommentarer, så är det du som slösar din tid. För jag tar inte åt mig av all din skit du kastar omkring dig!

Antagligen sitter du där bakom din skärm och klankar ner på folk för att du är så förnbannat osäker och missnöjd vem DU är, därför måste hitta fel hos andra.

-Om jag är fet, vad rör de dig?
-Om jag är ful och har hög panna, vad rör de dig?
-Om du tycker att min dotter är ful, vad rör DET dig?
-Om hon har fula kläder... ja... vad rör de dig?

Är tyvärr så pass säker i mig själv, så jag vet att jag går osminkad under sommaren, och skiter fullständigt om folk tycker att jag är but ugly! Jag är så pass säker så jag vet att jag faktiskt inte är fet kära du.
Och jag tycker att min dotter är vackrast i världen, och jag skiter fullständigt i vaf du tycker.

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-24 19:26:39

Kolla upp IP-nr, man kan se varifrån det kommer - dvs stadsdel/adress/ställe =) Folk tror dom är anonyma men det är dom inte ;)



Sen som sagt, skulle inte förvåna mig om det är ngn bekant/ngn i din närhet/by-bo eller nåt. För helt okända människor brukar inte lägga energi på att klanka ner på ngn dom inte känner :p



Sen är det så grymt pinsamt hur folk ska va anonyma. Haha dom är inte ett dugg jävla anonyma :D dom TROR de.

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-05-24 19:30:57

vad har personen i fråga för IP nummer? För det kan du alltid kolla upp.. Skit i såna människor, du är vacker och har världens vackraste dotter!

Postat av: naiana

Publicerad 2010-05-24 19:35:29

BRA SKRIVET, PATTI!!!!!!!!!! GO GIRL!!!!!!

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-05-24 20:03:18

Finns fan folk till allt, men sånna här människor kan fan gå och dö! Du är vacker, stark, underbar mamma, har världens sötaste dotter och verkar ha en underbar kille! Säker någon som är avis och vill ha allt du har! Kram

Postat av: Sophie - Nicole

Publicerad 2010-05-24 20:09:55

Postat av: Sophie - Nicole's mamma

Publicerad 2010-05-24 20:10:56

Att du kan hålla dig så positiv fast du får så elaka kommentarer av den där idioten, verkligen starkt! Tänk hade man haft ditt självförtroende. :)

Postat av: Fernando Diaz

Publicerad 2010-05-24 20:33:07

skit söt unge men patricia din panna är hög, fast det klär dig (:



Längesen förresten, hoppas allt är bra med dig, rocka vidare mamsen!

Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Publicerad 2010-05-24 21:00:28

You go girl :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-05-24 21:04:06

Idioter till människor det finns. Ni är toksöta båda två! :)

Postat av: emilia

Publicerad 2010-05-24 21:13:14

Som sagt, kolla upp IP-nummer!

Då får du reda på vem människan är. Helt sjukt hur dum man får vara.

Det är mååånga mer som älskar ditt och Wiljas utseende ska du veta. :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-05-24 21:39:54

Äsch sådana kommentarer hör inte hemma i bloggvärlden. Om han/hon fortsätter kommentera så blocka ip-adressen, det är bara mer än rätt!



Tycker ni är jättefina och jag gillar din blogg :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-05-24 22:06:33

Bra att du kommit på det:) tänkte på det precis och täntke säga det till dig (ang IPadresser) har själv haft lite sånt på min förra blogg.. men de fattar ju inte att det gör bort sig. pinsamt!

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Publicerad 2010-05-24 22:17:33

haft en bra dag?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-24 22:26:19

men ohh sån nörd den måste va!! Skaffa sig ett liv typ!!

Rätt sagt av dig va fasiken påverkar det den personer hur du ser ut..?1 wtf lixsom!

Personligen e jag avensjuk på dina ögon du kan verkligen sminka dom fina!! :)

Och du fet?! :O Ha det e ju ett skämt.

Så annourlunda att du lisxom direkt efter födeslen såg ut som du aldrig varit gravid. Poäng för det! hehe

Postat av: Carla

Publicerad 2010-05-24 22:31:31

Oj, här har jag inte varit på länge, ser att det har hänt massor! :D Jättesöt liten tjej ni fått, grattis!



Jag har aldrig förstått det där men att kommentera anonymt och elakt... Hur fel jag än tycker att nån skriver skulle jag ALDRIG kommentera elakt, whats the point?



Hoppas tönten slutar upp med det där, usch!

Ha det bra!

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-05-24 23:45:04

Men snälla människa sök hjälp, vem orkar ens lägga ner sån energi som den personen gör egetnlgien?



Du, fet? Vart då? Du födde precis barn och det syns inte någon stans, din dotter ful? Nej, och om du nu tycker det kan du hålla de för dig själv. Förstår att man blir irriterad när man får såna korkade kommentarer, skulle kanske skaffa sig ett liv istället?



Kramar!

Postat av: jasmine - gabbes mamma!

Publicerad 2010-05-25 11:53:09

usch, bra att du inte tar åt dig..

förstår inte vad denne människa håller på med??

idiot, en riktigt elak människa - fyfan!



Postat av: Sir Jonna

Publicerad 2010-05-25 13:57:47

Du har världens sötaste dotter! DU är världens snyggaste mamma. Fan vad arg jag blir när jag läser att folk faktiskt har mage att slänga ut såna där skit kommentarer? Jävla idioter.

Postat av: emma - 18 år med bebis i magen <3

Publicerad 2010-05-26 10:23:05

patetiska människor finns det gott om..



kram! :)

Postat av: Madelene - Mamma till Elliot

Publicerad 2010-05-26 14:29:42

Hejsan ! :) Vet inte om du känner igen mig ? :) Bor också i Gnesta och vi har hälsat på varandra några ggr :) Kul att jag hittade dig. Va fin hon e eran lilla tös :) Hoppas allt är bra med er. Kram Madelene

Postat av: Madelene - Mamma till Elliot

Publicerad 2010-05-26 18:54:45

Jaa :) Då var lilltjejen 8 dagar kommer jag ihåg. :)

Vi bor uppe på Landshammarsgatan. (nästan vid vårdcentralen precis) :) vad gör du om dagarna ? kramar

Postat av: julia

Publicerad 2010-05-27 07:18:14

shit den personen måste ju vara helt pantad din dotter är ju jätte söt !! stå på dig ni är båda jätte fina :)

Postat av: Madelene - Mamma till Elliot

Publicerad 2010-05-27 11:02:46

Vart bodde du nu igen ?:)



Jag tycker att den är jätte bra :) Har bara vart där 1 gång, men ska fortsätta gå varje gång nu. Alla känns jätte trevliga. Och det är liksom en väldigt mysig stämning :)



vart är du nu då? :)



du kan ta mitt nr om du har lust att ses o ta en fika eller gå ut o gå någon dag.

0737587574 kram kram

Postat av: Isabel

Publicerad 2010-05-27 20:56:35

Det är helt sinnessjukt vad folk kan skriva egentligen bara för att de tycker att de är säkra bakom deras dataskärm. Det är patetiskt och fult och det finns inga ord som beskriver hur lågt det är.

Det är bra att du inte tar åt dig för tvärtemot vad personen i fråga tycker och skriver, så är både du och din dotter jättevackra!

Postat av: Tova

Publicerad 2010-06-01 15:33:03

Fyfan vilken hemsk människa! Och haha, lite ironiskt att han/hon skrev så just till dig eftersom du ser ut som en jäkligt fräsch mamma ;)



Rullar allt på bra annars med lilla tösen? Hon växer på bra ser jag :)

kram

Postat av: Emiz

Publicerad 2010-06-02 20:38:28

Hon är så söt lilla Wilja.



// Sammys mamma.

Vi går även i samma föräldragrupp här i Gnesta.

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela