Publicerad 2010-05-17 22:13:26 i Wilja 0-3 månader,

Lite mer bilder på 'fuuulingen' från idag! <3




  

MIN TJOCKIIIIIS!!<3

Imorgon så ska vi till läkaren med Wilja 09.45, ska kolla de vanliga man gör efter 7 veckor! hjärta, lungor, blodprov etc. Sen blir det att ta mig till Södertälje för att träffa Millan och hennes två små. Lilla Ella som bara är 5 dagar gammal idag. Otroligt å se en ännu mindre än Wilja! man glömmer ju SÅÅ snabbt! :O min tjej är ju den minsta? dock snart väger hon mer än en sexmånaders bebis! braaaa matställe där hon bor.

Sen fick jag också en kommentar här på bloggen för att bli intervjuad av en tjej som skriver på familjeliv och länstidningen! :D Eftersom jag och Simon bestämde oss för att behålla Wilja efter så kort tid tillsammans, och som unga föräldrar mer eller mindre.

Känns spännande, vad hade ni gjort? Ska ringa imorgon och berätta hur vi vill göra! :)

Postat av: Sanne

Publicerad 2010-05-17 22:37:11

Guuuuud så underbart söt hon är! Jag blir helt varm och glad bara av att titta på eran lilla skatt!

Skönt att äntligen få lite uppdateringar från er också, det har varit sååå himla tomt utan er!

Hoppas ni har det bra! Kramar

Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Publicerad 2010-05-17 22:38:05

Hon är jätte vacker din dotter :)



Jag gillar verkligen din blogg. Du verkar vara en genom go tjej :) Kram på er

Postat av: Pernilla - 20 år och mamma

Publicerad 2010-05-17 23:04:02

Hej, hoppas att allt är bra.

Tycker inte att Wilja är ful eller ser ut som en gammal tant, hon är hur söt som helst!

Oroa dig inte det här med vikten min son är 10 månader och väger mer än vad ett annat barn i hans ålder gör. Men nu var han stor när han föddes sen så ska där vara hull på dem små annars så är det inte fint. Sen tror jag att den personen är avundsjuk! :)

Kram

Postat av: julia

Publicerad 2010-05-17 23:21:44

SÖÖÖTASTE!!!!!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-05-18 05:22:46

Men åååh vilken liten knubbis, man vill bara äta upp henne ju! :D Så söt <3

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-05-18 10:15:15

Gör det :)

Jag älskar verkligen er historia för den påminner så mycket om min och P.

Många tror ju att vi har varit tillsammans länge men vi fick faktiskt pluset på stickan efter drygt en - två månadader tillsammans.

Hehe

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-05-18 14:18:55

Hon är ju bara så grymt söt! Åhh vad jag kommer sakna dina inlägg:( Nästa så jag skickar dig en adapter. HAha Kram

Postat av: mikaela

Publicerad 2010-05-18 18:33:44

värsta godingen :DD supersöt. min lilla är också en stor tjej :D stor och stark.

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-05-25 15:28:23

åh gud så söööt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela