Publicerad 2010-05-18 22:26:46 i Wilja 0-3 månader,

Kommer aldrig att glömma!




Jag är så otroligt ledsen över att jag inte uppskattade denna mage när jag väl hade den, för OJ vad jag saknar den nu! kollar tillbaka och bara minns känslan av att ta på den, krama om den, skydda den! prata med den.. Ja ni förstår, drömma och längta! då ville man bara få de överstökat, allt va jobbigt, man gnällde och va trött på den!

Men jag skulle kunna vara gravid i arton månader om det va så.. När dom väl kommer så förstår man inte varför man någonsin gnällt, HUR kan man ha gnällt? att vara Mamma är det bästa som någonsin hänt mig! De gör mig till den jag är, till den jag vill vara! Wiljas mamma.. föralltid.

Sitter här och kollar på min mage, åh vad jag älskar den! perfekt och så fin.

Nu vandrar mammas hjärta utanför kroppen.. vilken känsla, vilket mirakel!
Fyfarao vad vi älskar dig.

Postat av: Tova

Publicerad 2010-05-19 09:59:23

Eller hur, jag saknar min mage såå mycket. Blir lite sorgsen när jag ser alla gravida på gatorna haha.

Så MINST en gång till vill jag bli gravid haha... har ni några tankar om syskon? ;)

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-05-19 15:50:47

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-05-19 15:52:21

Jag hållet med dig! Jag saknar magen så otroligt mycket jag med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela