Publicerad 2010-05-05 11:58:31 i Livet i Gnesta,

im not deaaaad!


Jag har inte gått och dött, jag lovar!!! Har bara inget internet hemma igen för tredje gången.
Så jag har inte kunnat skriva, och inte varit inne på evigheter. Men allt är superbo med oss! inga konstigheter.
Internet kommer snaart igång igen, ska köpa nytt modem! :D Sen så är jag back on track.


äntligen är min IPHONE igång igen efter många om och men, med nytt nummer! också för TREDJE gången. Den andra la av.... Så om jag inte svarat, så är det därför! Så nu bugar jag och bockar för att få era nummer som jag hade tidigare? Utan data och tele så är jag alldeles alone annars.

Nu så ska jag Wilja och Simon ta oss till Solna! ska till karolinska för att kolla till lillans höft igen, eftersom allt såg bra ut sist. Men en koll efter tre veckor, TUR att vi kollade det! höll på att glömma bort allt.

Har bråk med FK också! skulle fått mammapenningen utbetalad i Måndags! fick hem papper om det idag. Men är de några pengar på kontot? NEJ! plats 218 i telefon också...... Jag är inte den enda som är förbannad så att säga...

Har gjort hur mkt roliga saker som helst i veckan! lillan väger nu också 4500 gram å e 52 cm lång. Det går verkligen undan! och vi har fortfarande tur med att få sova heeeela nätterna och har en unge som älskar att vara tyst. Så mamma och Pappa bara NJUTER! Sen har vi varit i stockholm ett x antal gånger. Va på föräldraträff också i Måndags i högdalen! hur mysigt som helst, träffade klara med loo, sen Denise och Wilgot, Jessica och Oliwer och massa andra! verkligen värt det.

Skulle träffa klara idag, men har nytt nummer å inte hennes! så har INTE kunnat meddela att jag inte kunde komma! :( så läser du de här, dont be mad!

PUSS OCH KRAM från oss!

Och DENISE! Bilderna på Wilja, kan du maila dom, eller lägga in? Vill så GÄÄÄRNA se dom! <3

Postat av: Malin, 19 & Gravid

Publicerad 2010-05-05 12:31:20

har också krig med fkassan, blir så trött på att de inte kan sköta sitt jobb..

Postat av: Freja

Publicerad 2010-05-06 09:34:41

har precis gjort om i mitt vardagsrum och undrar vad du tycker om min lilla make over? :)

Postat av: jennie

Publicerad 2010-05-06 10:54:07

kul att min favvoblogg är tillbaka :)

Postat av: Frida

Publicerad 2010-05-08 11:21:04

jag har ganska nyligt fått veta att jag är gravid, är i v 10 nu. saknar dina inlägg!!! vill ju läsa om hur ni har det nu första tiden :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-08 16:01:20

En fråga,hör inte till detta inlägget men iaf!

Om Max Arehn inte finns och inte heller träffat sitt ex,hur kan dom två vart på samma bild vid mer än vid ett tillfälle och hur kan även han och hans andra ex också varit på samma bild?

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-05-10 22:56:04

saknar ditt bloggande gumman..



KRAM

Postat av: sandra

Publicerad 2010-05-12 07:56:38

Har kikat runt lite på din blogg :) åh vilken trevlig!! jag stannar :)

Söt liten bebis ni har!!

Postat av: Josefin, 19 år med bebis i magen

Publicerad 2010-05-12 15:08:28

Har du lagt ner bloggen totalt, eller väntar du fortfarande på att få kabeln återställd. :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-05-12 20:55:07

du får lära dig mobil-blogga ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-13 20:37:38

Åååååååååååh va man saknar att läsa din blogg... :(

Postat av: Frida

Publicerad 2010-05-15 12:22:03

ska man helt enkelt sluta läsa den här bloggen? Kommer du någonsin tillbaka? :p kollar in varje dag, helt i onödan:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela