Postat av: nenne

Publicerad 2010-05-17 09:10:17

sorry men hon är ju inte ett dugg söt...ser ut som en gammal tant! hoppas att hon blir sötare snart annars vill man ju inte fortsätta och läsa denna blogg blää...scary

Postat av: karro

Publicerad 2010-05-17 09:52:42

åhh va söt hon är :D man kan verkligen inte sluta titta på henne. Du måste vara världens lyckligaste. :)

Postat av: Jojje, S

Publicerad 2010-05-17 12:58:25

Fulaste bebis jag någonsin har sett! Det måste vara jobbigt att vara mamma till henne.. Jaja!! Thats life!!!

Postat av: emilia

Publicerad 2010-05-17 14:42:05

Wilja är super söt!:)

Men du? När du får dumma kommentarer och så, så kan det ju vara kul att få reda på vilka det är, så kolla upp IP-numret vetja.



Pusssss. :)

Postat av: Marie&Elsa

Publicerad 2010-05-17 15:57:53

Allvar?! Folk är ju helt dumma i huvudet! Hon är helt underbart söt!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-05-17 20:19:30

Det var det sjukaste jag läst hittills, värt att ens ta upp?..hon är hur söt och go som helst. Otroligt fin! :)



Postat av: Sara

Publicerad 2010-05-17 20:23:41

Tycker din prinsessa är JÄTTE söt =) och det menar ja verkligen =) kram

Postat av: arg

Publicerad 2010-05-17 22:21:43

men herregud. vilka patrask ni är. skaffa er ett liv, patetiska människor. helt dumma i huvet. hon är helt galet söt patricia!! tack för en underbar blogg.

Postat av: Fotograf Annie

Publicerad 2010-05-19 23:30:35

Vad söt hon är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela