Publicerad 2010-03-24 17:12:28 i Bara Patricia,

Passa på att fråga!




Har ni några frågor som ni vill ställa? nya läsare eller gamla?
Nått att fråga innan förlossningen?
Fråga på anonymt om ni så önskar det. Kommer lägga upp alla svar på bloggen ikväll som ni sen kan läsa! :)

Postat av: My

Publicerad 2010-03-24 19:16:08

Det märks verkligen att du älskar och längtar efter den lilla. Du är/kommer bli en ung mamma. Är du orolig inför framtiden? När det gäller ekonomi osv?

Vill bara säga att du verkligen kommer bli en toppen mamma!

Postat av: calle

Publicerad 2010-03-24 19:17:51

Vad gör simon för mina 130 kronor?:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-24 19:18:20

vad ska lilla prinsessan heta?

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-24 19:35:06

Kul! :) Vad är dina framtidsplaner? (jobb osv) Vill du/ni ha fler barn? Hur många VILL du ha (just nu)? :D Och har du någon gång trott att du skulle bli "ung" mamma? Sen måste jag fråga om bästa skönhetsknep också ;D KRAM!

Postat av: Snart pappa.

Publicerad 2010-03-24 20:00:03

Var ju inget illa menat med magen ju :) över tiden är väl inte så roligt va? ;)

Postat av: Amanda 17, mamma till världens vackraste Jolene.

Publicerad 2010-03-24 20:13:40

Har ni några namn förslag? Eller är de en hemlis? :)

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-03-24 20:22:54

Vad kommer bebisen att heta? :)

Du och Simon passar otroligt bra tillsammans! Kan du inte lägga upp en bild på din mage efter du har fött och den har "lagt" sig? Är så nyfiken på hur den kommer se ut :) Har din tatuering som du har på sidan töjt ut sig något? Du är väldigt snygg och kommer bli en jätte bra mamma!

Postat av: emilia

Publicerad 2010-03-24 20:47:54

Vad ska er dotter heta?

När tror du att hon föds? :)

Kram

Postat av: malin

Publicerad 2010-03-24 21:03:35

vad ska lilla tösen heta ? om du vill avslöja det redan nu ;)

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-03-24 21:55:29

Halloj!



Tänkte bara pressa dig lite på att göra mig till dagens blogg om du inte misstycker!



Ja, lite svar på dina frågor..Hm..20 år, nybliven mamma, nybliven singel kan man väl sammanfatta det som!



Nej men lite allvar.



Jag födde min son den 26 oktober 2009. Var världens lyckligaste! Nu är jag mitt uppe i separationen från hans pappa och skriver väl just nu mycket om mina tankar och känslor kring det samt hur vår vardag flyter på. Jobbig tid som ska bli bättre!



Flyttar in i min nya lägenhet nu 19 april och ska sakta men säkert komma på fötter igen och börja vårt nya liv tillsammans som en familj på TVÅ.



Sorry, nu blev det lite långt, vet inte om det är någe mer du vill att jag ska berätta.

Fråga på då bara!!



Kram!

Postat av: johanna

Publicerad 2010-03-24 22:11:08

hej! vill börja med att säga att jag är helt kär i din blogg! den är personlig, mysig och lite smått beroendeframkallande :) Men till frågan: Kändes valet att behålla lilltjejen rätt från första början? Hur kom ni fram till att behålla?



Postat av: Linnea

Publicerad 2010-03-24 23:39:56

Herregud, jag som har hoppats på en update nu under kvällen. Är det bebis på gång? Håller tummarna i så fall!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-25 00:25:31

Jag undrar hur du kom på att du var gravid?

Och vad det var som gjorde att du tog ett graviditetstest?! Hade du några "graviditetssymtom" eller nått liknande?.....Sen undrar jag, planerade ni gravidetiten, om inte hur kommer det sig att du blev gravid..slarvade med skydd? :) Vore kul o veta,,så jättetacksam för svar=) MVH Sandra!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-25 07:24:56

HAR DU FÖTT?????? :o:o HOPPAS DET. LYCKA TILL! <3

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar!

Publicerad 2010-03-25 12:28:20

Jag håller med Anonym, Har du fött???!!! :D:D:D:D Man blir ju helt till sig nu ju :D

Lyckosprak till er i sånt fall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela