Publicerad 2010-03-15 17:17:53 i Livet i Gnesta,

Nya & gamla!


vemardu

Som sagt, har ju inte kunnat uppdatera min blogg särskilt mycket på sista tiden! men ändå så har jag haft ganska många trogna besökare, och även kanske nya? Många av er är inne på sidan, men kommenterar sällan!
Ja bits inte, LOVAR! Haha.

Skulle va så kul att hitta in på era bloggar också, så vilka är ni?

Vart bor ni?
Hur länge har ni läst bloggen?

Hur gamla är ni?
Har ni barn?
BERÄTTA! Och lämna länken till era bloggar så ja kan ha nått att sysselsätta mig med!

ÄR SÅ NYFIKEN!

Postat av: Sabina- gravid i v.38

Publicerad 2010-03-15 18:00:07

Vad kul att du gillade inlägget. Nä, nu har vi inte lång tid kvar, har fått två olika datum och det första är på fredag så vi får hålla tummarna att hon kommer då. Längtar ihjäl mig nu. Jag bor lite utanför Göteborg, i Alingsås.



Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-15 18:07:06

Hej!

Du är för härlig, därför läser jag din blogg:)

44 år och heter Maria, bor i Gnesta.

Väntar på med spänning på den lilla som du bär på.

All lycka till er alla <3

Kramar

Postat av: Sabina- gravid i v.38

Publicerad 2010-03-15 18:18:31

Nej, vad roligt. Ja det ska bli spännande att se. Tror nog dock att eran lilla kommer först. Trots en massa förvärkar och diverse andra tecken så verkar det inte hända så mycket här:(

Kram

Postat av: Emiz

Publicerad 2010-03-15 18:20:09

Jag läser din blogg. :)

Jag heter Emilie, bor i Gnesta.

Har läst din blogg i bara ca 1 månad.....

Är 22 år.

Har en son som föddes 4e jan..



Min blogg: Sammy100104.blogspot.com

Postat av: Klara

Publicerad 2010-03-15 18:32:12

Hej :)

Jag bor i Sollefteå tsm med min sambo

Har läst din blogg ca 3 månader

Jag är 19år

Planerar bebisar 2013-2014(va konstigt det såg ut:P)

Älskar din blogg och att du lägger upp bilder det tycker jag är det bästa och det som gör en blogg intressant! Hoppas ni får eran lilla kärlek snart och att allt går bra :)

Postat av: Emelie- blivande 2 barnsmamma

Publicerad 2010-03-15 18:35:05

Jag heter Emelie och är gravid med mitt andra barn som är beräknat till 100424. Jag vet inte hur jag hittade hit faktiskt haha, men det var någon dag sen som jag halkade förbi och jag stannar nog ett tag:)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-15 18:37:13

Taack söta du :) haha nej nej jag tog inte åt mig personligen :) jag har ju inte ökat alls mkt o ökar jag mer så ska de va så, inge o göra :) jag svarade bara med en kommentar på ditt inlägg som ju var tankar från dig :) brukar svara på såna inlägg me mina egna tankar, e väl lite de som e meningen? :) men tycker som jag skrev, att det e väldigt individuellt o vissa samlar så sjukt mkt vatten :/ o annat! Har en kompis som gick upp massor som sagt utan att äta för mkt o då fick hon höra "skyll på de du" så de va lite orättvist :( hon gick ner allt igen sen :) haha jag e som du sjuuuukt pepp på att nå min livs form igen sen i sommar!!!! Aldrig varit så pepp :D

Postat av: Moa

Publicerad 2010-03-15 18:46:16





Är 21 år. Jag bor några mil utanför Sundsvall i ett hus med min sambo. Väntar vårt första barn i augusti. Har läst din blogg sedan November ungefär.

Postat av: Jasa

Publicerad 2010-03-15 18:52:09

Hej hej! Jasa kallas jag & bor i lilla Värnamo i Småland. 24 år fyller jag i sommar, har dock inga barn än... Men det kommer en vacker dag hoppas jag :) Har inte läst bloggen så länge, var väl ungefär en månad sen jag hittade till dig & sen dess har jag följt den varje dag. Önskar dig all lycka, blivande mamma :)

Postat av: Nikki

Publicerad 2010-03-15 19:08:21

Jag har varit en trogen läsare den senaste tiden (ca 2 månader kanske)och jag tycker att det är roligt att läsa eran resa till att bli föräldrar.

Jag är 19 år och har 2 barn, Tindra 2½ år och Delta 3½ månad. Bor tillsammans med barnens pappa i Södertälje.

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-03-15 19:24:25

sv: Haha exakt så tänker jag med :D



Du jag använda bara min bh när jag var ute, när jag var hemma hade jag en tub bh i njuk bomull, mycket sköanre! Jag skulle inte köpa en innan tuttarna har exploderat, jag fick byta min pga att dom belv större än vad jag trodde haha :P

Postat av: Julia

Publicerad 2010-03-15 19:45:18

Hej :) heter julia och läst din blogg sen i sommras, har även gått i samma skola som simon men vi kände inte varandra men gillar att följa din blogg :) hälsa simon och hoppas barnet kommer snart :D

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-15 21:03:06

Du veeeeet ju att jag läser, men :D

Caroline, 20 år om 2 veckor. Göteborg. Har läst sen, ehm.. ett tag tillbaka ;P Har icke barn men skulle ju inte tacka nej (hihi), jobbar med barn och ääääälskar dom :) Ser upp till unga mammor och tycker faktiskt att dom har mer att ge (fast då snackar jag 19-20 år och inte 15), det är grymt bra jobbat och kan inte vara lätt med alla dagens fördomar. Älskar din blogg tjejen :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-03-15 21:07:35

svar: ååh, vad kul att höra :)

blir så glad av att höra sånt, hoppas de går bra med liten! :)

Postat av: dragi

Publicerad 2010-03-15 21:08:00

hej hej Dragi här,bor i värnamo o hittade till din blogg genom min systers www.jasaa.blogg.se så jag har inte läst din blogg,bara skummat lite. guuud vilken mage,o resten av dig ser så liten ut =) va roligt med en liten bebis,grattis =)

Postat av: Jasa

Publicerad 2010-03-15 21:14:03

Tack själv för den fina komplimangen om bloggen :)



Ja du får passa på nu när du har massor med ledig tid över, för det kommer du inte ha sen när tösen har tittat ut :P Hon har väl det så bra i din fina mage så hon vill nog inte komma ut riktigt än. Hon väntar in den riktiga våren :) Men jag tror nog att hon kommer innan arpilmånad ska du se. Kan tänka mig vilken längtan ni har efter henne. Jag älskar verkligen barn, kommer vara världens lyckligaste när det blir dags för mig med :)

Ta hand om dig söta du... Kram

Postat av: dragi

Publicerad 2010-03-15 21:16:49

ps: du kan testa glassen ändå men den e mäktig. men du äter ju för två så d går nog bra hehe.

Postat av: fanny

Publicerad 2010-03-15 21:19:01

hej igen :)



jag har ingen blogg. men fanny heter jag. bor i falkenberg och har inga barn.. men en bebislängtan som är stor som ett berg.. älskar att läsa din blogg! du är så härlig.

jätte roligt att du tog åt dig av min kommentar. menar vartenda ord. <3

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-03-15 21:21:52

Nicole,

20 år

Stockholm

Har läst bloggen sen första inlägget!



Har en dotter som är född 2008.

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-15 21:25:53

Alltså Patricia, jag bara ÄLSKAR att skriva med dig med. Haha :D:D:D Fan va go du är! Ja sjuk är nog det minsta man kan säga, hoho! ;D Du är grrryyyyyyyym!



Ja den HAR sjunkit ;) Fast "där nere" vet man ju inte hur länge hon stannar :D Din mage må vara kolosal, men fan va mysig den är :D Och gud va jag skrattade när du skrev att ni skulle rocka rockring (MED DEN MAGEN) :D:D:D:D Haha! Det skulle jag bra gärna vilja se.. tråkigt att det va på wii och inte i "verkligheten" ;):D

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-03-15 21:43:40

Josephine bor i Gävle

21 (weeho blev ju gammal idag) haha

har läst din blogg ett bra dag :)

och det vet du ju om. brukar kommentera ganska ofta :)



ha det bra gumman .

Postat av: Natty

Publicerad 2010-03-15 21:45:12

Nathalie, 20 år bor tillsammans med Patrik (Tror du vet vilka vi båda är =) ) Jag började följa din blogg lite lätt sedan oktober och har fastnat mer och mer för den.

Efter allt bebisprat från din blogg och från Matilda har fått mig att längta efter barn! Tycker det är så spännande allting!

Postat av: Sophie - BF 4 maj!

Publicerad 2010-03-15 21:48:53

1. Luleå

2. Har följt din blogg sen du var i v. 20 nått :)

3. 20, fyller 21 i maj

4. Inga barn men skulle väl ploppa ut en unge i maj ;)

Postat av: Cissi - Mamma till Vidar

Publicerad 2010-03-15 22:15:48

Cissi nyss fyllda 20, bor i Huddinge och har en liten kille på 7 månader.

Vet ej hur länge jag läst din blogg, men ett rätt bra tag nu tror jag ^.~

Postat av: Jenny- HaylieMama

Publicerad 2010-03-16 08:47:03

Hej hej, Jenny heter jag, är 21år gammal och har en dotter på 11 månader. Bor i Hässelby tillsammans med Haylies(min dotter) pappa.

kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade hit men kanske via familjeliv.se?

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-16 08:59:00

Jag heter Sofia och bor i Malmö. Jag är 28år och har läst bloggen sedan start. Jag hittade hit efter att ha sett ett inlägg av dig på familjeliv. Jag hade gjort abort ett par månader innan och hade redan fått ganska stor mage (precis som du fick tidigt). Jag gillade din tatuering och funderade mycket på hur den skulle förändras i takt med att magen växte.. Nu har jag läst din blogg nästan varje dag sedan dess och kommer naturligtvis att fortsätta att följa dig och din baby. Jag är väldigt förväntansfull :)

Postat av: Liselotte, 21 år & mamma till Lilly & bebis i magen♥

Publicerad 2010-03-16 12:41:32

Vart bor ni? Jag heter Liselotte & är 21 år & jag bor i en liten håla norr om Uppsala. har läst din blogg till & från sen jag genom en vän fick redan på att du var gravid (är en riktig sucker för gravid & mammabloggar) & jag har en liten dotter på 10½ månade & har precis fått reda på att vi väntar en liten till som är beräknad att komma november/december så nu ska man alltså bli 2 barns mamma



Kram

Postat av: Erika med bebisen i magen

Publicerad 2010-03-16 16:19:10

Bor: Sundsvall

Läst: Hittade hit igår :)



Ålder: Blir 21 i maj

Barn: väntar första barnet i juni :)

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-03-16 17:23:12

Hej! Jag heter Elisabeth, är 20 år, bor just nu utanför Kalmar och har läst din blogg sen du började skriva! Känner faktiskt Simon sen innan, gick på dagis tillsammans så han får du hälsa. Tycker väldigt mycket om ditt sätt att skriva och att du är så öppen med allt med som händer i ditt liv! Väntar spänt på eran lilla tjej! Önskar er all lycka till, verkligen. Ha det gutt/E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela