Publicerad 2010-03-22 14:50:38 i Gravid med Wilja <3,

Nu får de allt vara NOG! :D mamma orkar inte mer.




NÄ UT OCH GÅ EN LÅNGPROMENAD I RASKT TEMPO, KÖPA EN ANANASFAAN PÅ VÄGEN HEM OCH SEN SPRINGA UPP OCH NER TILL TREDJE VÅNINGEN ETT PAR GÅNGER..

SEN JÄVLAR BLIR DET LIGGA AV IKVÄLL! PÅ MED HATTARNA, SKA BLI FÖDELSEDAGSKALAS INATT!!! :)

Postat av: Katinka Ung blivade mamma

Publicerad 2010-03-22 14:56:19

Tycker du ska passa på att hyra en film som är rikigt sorlig. Det står på vissa hemsidor att en förlossning kan sättas i gång om du blir rikigt sentimental så pröva det. Eller att hoppa på en yogaboll =)



Lycka till

Postat av: Sofia - Mamma till Levi

Publicerad 2010-03-22 15:14:10

HAHA du e la för go!! För står din längtan.. :-)

Postat av: Love Oliwers mamma

Publicerad 2010-03-22 15:15:38

WOHOOOOOOOOOOOOO YOU GOOOOO :)

Fan jag ska dricka champange(vatten) om hon kommer :) FÖDELSEDAGSFEST YEAAAH



kram Love

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-22 15:32:42

Jag gick ju över 7 dagar.. var skit jobbigt!

Jag fick tillslut min BM att göra Hinnsvepning på mig.

Eller hon gjorde den på 6e dagen och på 7e så skulle han vara ute sa hon och det stämde =)

Det gjorde lite ont men det var värt det.

Vi fick dra ut jacken i väggen och stänga av mobilerna för alla bara ringde och tjata om bebisen. Man var riktigt less..



Lycka till nu!!!

(jag provade alla sakerna, testa tvätta fönster också. Om det inte hjälper så får ni fina fönster ialla fall)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-22 15:41:57

Hej och hå, kämpa på! Kläm ut henne :D Du, jag måååste bara fråga för jag är så satans nyfiken. Om du försöker dra in magen, blir det någon synlig skillnad då? :D Haha! Tokfråga..

Postat av: Fride - ung & gravid

Publicerad 2010-03-22 16:17:54

Hoppas det gör susen!

Postat av: Love Oliwers mamma

Publicerad 2010-03-22 16:27:02

Grattis Patricia ..du blev "Veckans blogg" :)

Du får gärna skriva ditt gästbloggs inlägg nu direkt för jag vet aldrig när du åker in och föder :)

kram Love

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-03-22 16:50:47



Ja, jag FATTAR =)

Tror att jag gick upp typ 5 kilo den sista veckan för ja bara satt och glufsade =)



Men jag fattar inte, du har ju typ inte gått upp nånting, själv gick jag runt med 20 extrakilon, hur lång är du?



Ja bor på söder just nu, ska en sväng till universitetet imorrn men annars inga planer. Hör av dig vettja om du bestämmer dig för att komma upp! 0734482820.



Kram!

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-03-22 16:52:53

sv: Haha nä jag vet att det är lite bökigt, men det är hela charmen med att vara höggravid :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela