Publicerad 2010-03-20 13:34:16 i Mina tankar,

Med våren så kommer alla känslor!




Våren är nu på igång, och miljoner känslor finns i kroppen! så mycket förändring, hela livet kommer ändras för mig och Simon nu. Jag kommer ha mitt hjärta springandes utanför kroppen? hur är det möjligt? Hur ska jag få lillan att känna sig så älskad som hon är? hur ska jag lyckas? Jag har miljoner tankar.. Kommer jag klara av rollen att vara en mamma? kommer jag att vara en förebild för henne?

Våren är påväg och snart har ett helt år gått sedan jag träffade Simon.. Har inte ett ord på hur otroligt fort dessa månader har gått? när jag tänker tillbaka så har jag inte tagit tillräckligt med vara på tiden? man har bara längtat fram, fram tills igår. Till denna månad, så man har glömt alla andra under tiden. Nu sitter vi här, jag har min ängel vid sidan av mig! och jag uppskattar den här människan så fruktansvärt mycket! och det går inte en dag då jag inte älskar honom mer och mer. Varje dag så ger han något nytt, han slutar aldrig förvåna mig! så mycket kärlek det kan finnas i en enda människa. Jag är lycklig!

Jag är lycklig över att jag har dig och lilla w i mitt liv. Jag kommer föralltid vara tacksam! <3

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-03-20 17:25:11

sv:Ja :) Vi träffades första gången i augusti 2008 och då blev vi jätte bra vänner och umgicks en hel dag, sen åkte jag hem till stockholm igen och sen träffades vi en gång innan han åkte utomlands i två månader. När han kommit hem i november så bestämde vi att jag skulle åka ner under jullovet till göteborg. och då blev Vidar till :) när man räknar så blev han till på nyårsafton :P

Detsamma :)

Postat av: jenny hammarström - livet som ung mamma

Publicerad 2010-03-20 17:30:09

Ja, jag tror nog du har bebis snart ska du se!

Vart exakt är det du har ont? Och kan du förklara smärtan lite?

Det är inte värkar du har då?



Oh tack så mycket, vad glad jag blir!

Jag tycker om din blogg också, är inne varje dag och läser och hoppas varje gång att det ska stå någonting om bebis, tycker det är såå spännande :D

stor kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-20 18:05:28

Du kommer klara det galant, NI kommer klara det glant!! Tur att du har hittat en sån go kille, jag kan ju lova att ni kommer bli helt UNDERBARA föräldrar! :)<3

Postat av: Matilda- Mamma till Mercedes & Leon

Publicerad 2010-03-20 21:21:58

mina värkar under Leons förlossning kändes BARA i ryggen, och så trycket nedåt såklart så de låter jusom att de kanske är på g för dig. jag tror absolut att du har din lilla skatt inom de närmsta dagarna nu iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela