Publicerad 2010-03-15 13:13:28 i Mina tankar,

Kommentar som jag fick!<3


Fick en kommentar alldeles nyss av en tjej, och jag vet inte vad jag ska säga! varenda ORD hon sa gick rätt in i hjärtat, och jag sitter här med ett leénde som är större än nått annat.
Några få ord kan verkligen få en människa att känna sig hel, och nu spritter det bara lycka i hela kroppen! Tack <3.

Kommentar av: Fanny

Du är så fantastisk. ni är så fina tillsammans.. och att se hur ni tillsammans blir en familj är underbart. jag hoppas att du kommer lägga ut bilder på lillan, på dig och alla er tillsammans. en bild säger mer än 1000 ord. jag älskar din blogg. och jag vill absolut inte att du ska känna att du måste blogga om annat också.. du gör som du vill. vi läser den oavsett vad. du är underbar! genom att läsa din blogg känner man att mankänner dig. helt sjukt. :) jag längtar tills lillan kommer. verkligen. ska bli spännande att se hur hon kommer se ut. och att läsa förlossningsberättelsen. ååh kaninte bärga mig.. :)

nu blev detta lite för långt.. men de jag ville komma fram till är att jag vill att du ska veta att vi läsare finns för dig. du är helt underbar Patricia :) KRAM <3

Svar:

Klart att jag kommer lägga ut bilder på oss alla tillsammans när liten kommer. Förlossningsberättelse kommer självklart attt komma, å likaså all utveckling om mig, henne, Simon! Om alla. Och jag SKA fortsätta i samma stil som jag gör. Inte tänka för mkt, de är då det kan bli fel.
Tack för alla fina ord gumman! du förstår inte hur mkt det värmde att läsa.
MASSA KRAMAR!

Postat av: madde

Publicerad 2010-03-15 13:33:28

Japp, man måste tvätta varje vecka när man har en liten skrutt....och en man som duschar 2-3 gånger om dagen haha=)

Men jag njuter ändå, det är nämligen tyst här i och med att Melina är med sin pappa!

Ja jag håller helt med om kommentaren du fick, fortsätt i samma stil, det är intressant o läsa om er...du skriver väldigt ärligt när ni har haft bråk o när ni myser osv det är jättefint att man får va med!

Och lillan som kommer, kommer bara göra allt det fina finare=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela