Publicerad 2010-03-20 08:22:33 i Livet i Gnesta,

Kom igen nu då, låt mig bli sjuk eller slippa de här!


Det här är inte roligt längre, har jag blivit magsjuk? försöker sätta fingrarna i halsen, men det kommer ingenting! å sen när de känns som ja ska gör nr 2, så kommer det inget heller! bara gör ONT överallt i hela magen. Har varit såhär hela natten nu, är helt slut! somnar, vaknar, somnar, vaknar. Och kan inte lägga mig ner skönt!
Känns som jag antingen bara vill vara sjuk som ett as, och sen ska de försvinna! men såhär? att inte veta va problemet är stör jag mig på! kramper & gaser. FY!!

Steffi kom över igår snäll som hon är med en hel kasse med olika filmer, chips, cola & fanta till oss alla! sen datasladden så vi kan koppla in den till tv:n och kolla på film. Ja va ju ett roligt sällskap? kolla på halva filmen! sen gav jag upp och la mig i fosterställning i sängen.

Ska försöka lägga mig en stund till, dricka en kopp te och se om det hjälper. Måste sova, så känner jag nu! måste vila, sova och glömma att det känns som ja antingen ska skita ner mig, eller spy överallt.

Postat av: Sissela

Publicerad 2010-03-20 09:35:47

Gumman,låter tungt o jobbigt!! Låter som

Lill tjejen vänt sig o kanske fixerar sig?våran krabat vände sig häromnatten o "ursäkta uttrycket"men visste inte om jag skulle skita eller spy,sov 2 tim på hela natten för jag hade så fruktansvärt ont!! Tror kanske att allt trycker på neråt för att det snart är dags?du kan ju alltid ringa förlossningen o prata me dom?? Bra om du får sova o vila innan det daga så du har några krafter kvar!! Lycka till <3 Sissela

Postat av: Matilda- Mamma till Mercedes & Leon

Publicerad 2010-03-20 09:42:56

låter som värkar, första förlossningen gick jag också på toa flera gånger men de hände inget sen sa dem när ja ringde att det är för att bebisen trycker på under värkarna ;)

lycka till med allt!

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-03-20 09:51:47

jag ville oxå gå på toa och göra nr 2 och det kom heller inget, det är helt normalt gumman! Jag mådde oxå illa men spydde aldrig heller. Jag hade ingen matlust eller något sådant heller.

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-20 10:23:13

Kanske är lite förarbete kroppen pysslar med inför förlossning =)

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-03-20 10:59:36

Låter lite som attdet är på g :) ja hade ungefär samma symtom innan min förlossning startade vartm vatten är skönt så ställ dig i duschen :) och om du kan bara ta det lungt och ät och lite sånt :)

Postat av: jenny hammarström - livet som ung mamma

Publicerad 2010-03-20 12:57:16

Tror inte du håller på att bli sjuk, utan jag tror att det är bebis på gång faktist..

Jag hade också väldigt mycket tryck neråt sista tiden, och dagen jag åkte in till förlossningen mådde jag skit illa och spydde o hade mig.

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-20 18:02:09

Krya på dig going, hoppas det blir bättre!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela