Publicerad 2010-03-22 17:55:05 i Livet i Gnesta,

Jag vann veckans blogg hos Love!






Tack till ALLA som röstade på mig till VECKANSBLOGG hos Love!
Vann med 66 röster av 147, så tack snälla ännu en gång.

Ni är helt underbara, och jag är så GLAD över att ni gillar min blogg och det jag skriver om.
Ska inte göra er besvikna!

Har ni mer tips ni kan ge mig? Vad vill ni mer läsa om?
Ska jag lägga in andra inlägg?
Ska jag lägga in länkar på min sida till era? Dagens blogg m.m?
HJÄLP MIG!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-22 18:20:31

Heej igen!

Jo jag ville också ha dagen efter BF men hon sa att vi fick vänta 7 dagar.

Men ja övertalade henne så hon gjorde på 6e dagen.



Jasså, alla jag hört och pratat med har haft sin bebis inom 24 timmar som "lovat". Det sägs ju att det ska vara så....



Försök prata med bm igen. Jag var riktigt less och min märkte det.



NEj det är ju inte farligt, gör bara ont för hon tog i lite extra för att reta igång allt =)



Kram

Postat av: Love Oliwers mamma

Publicerad 2010-03-22 18:26:17

Hej :)



Du skriver ett inlägg som du sen skickar till mig till min mail :)

så lägger jag upp den :)

kram Love

Postat av: Lollo mamma till Vilda

Publicerad 2010-03-22 18:54:15

Dagens blogg är alltid spännande!=)

Kram från en till gravid men lite längre kvar till bebis än dej ;)

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

Publicerad 2010-03-22 21:43:56

hej sötaste!

inte så lätt att få tag i dej numera ju :(

är allt bra med dej och lilla W? åhh denna väntan. jag blir tokig. så ja förstår hur tokig du måste vara över att gå och vänta!

har du någon mobil nu för tiden ? har ju två nummer till dej, använder du nått ?

ja tycker vi ska ta och ses snart! för när du har lilla W hos dej kommer du sväva på moln och inte ha tid för omvärlden ett tag :D



hade så bra :)

kram från oss

Postat av: veronicahsfoton

Publicerad 2010-03-23 14:56:36

grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela