Publicerad 2010-03-26 12:27:50 i Livet i Gnesta,

Duktigt, SÅ längesen va de jag använde...


DUKTIGT Patricia! Jag har sovit nu i två timmar med älskling! vakna nu, och solen bara lyser in! Så himla mysigt.
Blir nog en bra dag idag trots allt? ska se va vi ska hitta på. Kollade mitt konto, och WIPS! Min mammapenning har kommit in, JAAAAA! dock så har det hänt nått, för hälften är borta? undra om nått har dragits på autogiro.
Hoppas inte, eftersom Simon fick inte ut sin ob den här månaden, lönekontoret strulade.
Så han får det på nästa lön tack gode gud för det iallafall !

Men till det roliga:

Jag kan inte längre min KOD till förbannade korthelvetet! hur kan de komma sig? de är helt borta. Så nu har jag spärrat för att kunna använda internetbanken. Endast snabbinloggningen fungerar. Helskotta! hur ska ja nu kunna använda skiten? nä, allt går inte min väg. Vill ju in och se på översikten va de är som har dragits och inte!

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-03-26 12:57:49

Du är det första gången du får?



För det kan vara så att det bara räknar från den dagen du begärde och perioden är fråb den 21a - 20de nästa månad :) Fick mindre än halva jag första månaden :)

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar!

Publicerad 2010-03-26 14:23:49

Haha jag var med om exakt samma sak när jag var gravid. Jag hade använt mitt bakomatkort när jag köpte en hamburgare och sen skulle jag till bankomaten för att ta ut pengar till kevin, då helt plötsligt så har jag glömt bort koden och så lyckas jag spärra kortet ^^ Haha faan vad sne jag blev på mig själv, satte mig och grät hahaha Det roliga är att jag fortfarande inte kommer ihåg koden fast jag haft kortet sen jag var 17 :P

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-03-26 16:41:32

Ville bara höra med dig...

Får du mycket elaka kommentarer? Har på kort tid fått två väldigt elaka kommentarer som verkligen sårar. Får mig att framstå som en dålig mamma osv.

Vet du om det verkligen är så vanligt inom "bloggvärlden", du som bloggat mycket längre än jag..

Blir ju bara så ledsen, är ju inget kul om man ska behöva stå ut med det! Men det kanske är jättevanligt?

Postat av: emma

Publicerad 2010-03-26 21:11:37

jag håller koll här och tänker på dig! snart är det dags! nu har du inte uppdaterat idag så börjar undrar om det kanske redan är på gång ;) lycka till isåfall!! kram kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela