Publicerad 2010-06-19 01:19:35 i Livet i Gnesta,

Vinna på lotto å köpa hus..


 

  

  

  

Hemklickat....

Jag får INTE gå in på denna sida, blir ju knäpp! Tur att de mesta va nedsatta priser!^^, men nu ska vi få de fint här hemma så vi kommer någon vart.

Jag har nog aldrig velat köpa ett hus lika mycket som nu! De vore verkligen drömmen.. Ett renoveringsobjekt som kommer se ut EXAKT så som vi vill.
Gammalt blandat med nytt.. Lantligt och romantiskt! Visst är jag fjantig?

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-06-19 02:27:17

Vad är det för sida? ÄLSKAR sån stil! :)

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-06-19 10:30:48

Hej söta du!!



Hus står verkligen HÖGST upp på min önskelista med. Tänkte att jag skulle trivas i lägenhet flera år, typ tills han skulle bli 3-4. Men nu när han börjat krypa vill man ju bara ha en gräsmatta, altan och bara känslan att kunna öppna en dörr. Ha en stooor grill och ja, bara ha det supermysigt...Får se när det blir av =)



Massa kramar till dig Patricia!

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-06-19 10:32:36

Och vad hette sidan där du hittat dessa söta grejer. Är ju såå farligt med nätshopping så lätt att bara klicka lite för många gånger!

Har du nå tips på andra bra inredningssidor som man borde kika in på?



Massa kramar igen! För man kan ju aldrig få för många ;)

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-06-19 11:09:19

Det är såå fint med vitt och lantligt. Är själv uppi renovering med vårt hus som vi flyttade in i då sonen var ca 1 månad. Det är underbart att ha en egen tomt att vara ute på och sonen (11mån) kan krypa runt i gräset :)

Vad är det för sida du handlat på? :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-06-19 12:09:48

vilken sida har du handlat på? (svara nu din gumma! du e dålig på de annars ;) ) Är ju gäälen i sån där inredning & har en del mysiga sidor "på lager" men alltid kul me nytt om det är ngn ja inte varit inne på tidigare sååå ro hit adressen! =)



KRAM / Malin & Leija

Postat av: Emma

Publicerad 2010-06-19 13:34:40

Åh! vilka underbara saker du har köpt, vad hittar du allt? :)

Postat av: Elli

Publicerad 2010-06-19 21:31:33

Du och jag har verkligenexakt samma stil. LOVE all sån gammeldags och ljus stil. :)

Och du har gjort det så fint i er lägenhet! :)

Postat av: venna

Publicerad 2010-06-20 20:04:51

ve hette sidan? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela