Publicerad 2010-06-08 20:07:29 i Wilja 0-3 månader,

YIHOOO!!




  

  

  

  

  

  

  

  


OJ vad jag har missat här på bloggen! sålänge utan internet, och alldeles för mkt bilder att lägga in. Så ja lägger in en liiten del iallafall, kommer dock komma mer! :D men får inte bli för mkt på en och samma gång.
Och OJ vad det har hänt saker! :O vet inte ens vart jag ska börja? Wilja bara växer och är ett barn nu och ingen bebis längre? hon är så snabb på allt! blir ju tokig? ska de verkligen GÅ såhär fort? varför va de ingen som sa de till mig? sitter här i chock.

Bäste och underbare vännen Mimmi är här nere hos mig också, och lyckan är total. Hennes kära mor kom från K-stad idag också och lämnade ett mobiltinternet till oss! TACKA GUDARNA =) Me ALIVE igen medans Simon jobbar å lilla sover.

Kommer skriva inlägg ikväll, liiiite senare! har en arg bebis, en gravidkvinna här hemma som vill ha datan. Och en pojkvän som va nära döden idag då han rasa igenom taket på jobbet, å han vill ha kärlek! <3 så kommer lägga in MERA bilder snaaart!

Postat av: cassandra, mamma till josefin

Publicerad 2010-06-08 20:21:15

Va söt hon är, och va stor hon blivit, vi måste ju ses snart :) puss

Postat av: karro

Publicerad 2010-06-08 20:39:48

men gud så söt lilla wilja är, vilken lite rundis :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-06-09 10:23:40

Haha vilken härlig bild när hon flinar och blundar, ser så go och söt ut!

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-06-09 11:48:04

Alltså hon är bara såååååå söt! Vilka góa kinder:)

Postat av: Josephine Westling - Mamma till Vira

Publicerad 2010-06-12 16:45:45

Så söt hon är och va snabbt hon växer. Tiden går så snabbt!



I Tisdagskväll föddes min lilla dotter Vira! Hon är så himla söt och det är underbart att man äntligen får ha henne här hos sig..



Kram från oss

Postat av: EmelieCatrine

Publicerad 2010-06-13 10:39:28

Så himla fin bild på Simon och Wilja när han håller i henne och pussar henne! Åh.. <3

Postat av: jenny hammarström - mitt liv som mamma

Publicerad 2010-06-13 16:12:23

Gud va söt hon är :)

hoppas allt är bra med er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela