Publicerad 2010-06-08 20:54:13 i Livet i Gnesta,

Gnestadagen är förbi.




  

  

  

Sen kom vi till denna dag, denna magiska dag för alla Gnestabor! Den största händelsen på hela året, nämligrn Gnestadagen! Som är så förbannat överskattat så de finns inte, dock Simons allra första av många? haha!
De är den dagen då alla barn äter sockervadd och blir alldeles snurriga av alla karuseller. De är en dag då många smakar på alkohol för första gången, gömmer sig i parkerna och krälar omkring på marken! den dag då jag BÄVER mig för, att Wilja ska göra nått dumt och bli alldeles för full och ingen tar hand om henne? shit, ont i hela hjärtat.

Vaknade ganska tidigt, och poff på med kläderna och iväg ut! marknad över hela gatorna, allt är avstängt, människor överallt och ingenstans. Mimmi och Siri kom ner, likaså syster och barnen! Så hade de riktigt mysigt ändå. Blev dock inge barbados och Alex moreno uppe vid ishallen för oss. Utan hundvakt åt siri istället för mimmi svängde sin härligt gravida mage! ;D

Gick hem till Mange, madde och Elliot och mös istället till ett glas vin. SÅ mkt mer uppskattat kan jag lova!

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-06-09 12:21:13

woho what a milf;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela