Publicerad 2010-07-11 18:35:11 i Wilja 3-6 månader,

En dag med er!




  

  

  

  

  

  

En underbar dag ute vid Långsjön!

Men fy i H E L V E T E vad jobbigt det va att ta sig dit! Som att bestiga mounteverest, i DJUK terräng! Å jag har ju verkligen en bajsasmidig VAGN för att dra där? hm nä! fick tippa vagnen å bara köra på bakhjulen.. typ HELA vägen eftersom vi besluta oss för att ta skogsvägen dit! ;D

Väl framme efter 45 minuter så hade vi hur mysigt som helst! och fick lätt de bästa platserna även om badet va helt fullt. Bara bävade oss för att gå hem.. men till sist så! bilvägen bara raksträcka, NOLL luft! alltså förbaskat varmt. De måste ju koka i vagnarna? stackars stackars barn! hemma en timma senare. In i en KALL dusch med liten så hon fick svalka av sig.. Sen vakna vi nyss! alltså sovit i två hela timmar. SÅ skönt!

Ikväll blir det fuussballsfinale!^^,
Vilka vinner?

Postat av: Johanna - Max mamma

Publicerad 2010-07-11 22:02:27

Kul att träffa er/dig igår!

Underbar liten tjej ni har.

Postat av: Malin

Publicerad 2010-07-11 22:42:42

Haha men åååh förlåååt!! Alltså jag va så jävla borta!! Såg inte att det va du först sen sa Pontus när du stod vis kassan "varför känner jag igen henne???" vem sa jag o tittade men såg Inge bakom disken. Hon!! Sa han, har inte hon blogg du brukar läsa?? Jo just de e ju Patrica sa jag!! Sen va du på väg ut o så våga jag ju inte kasta mig på rutan o knacka haha!!! Förlåt! Lost i värmen... Fika ngn dag?

Postat av: Malin

Publicerad 2010-07-11 23:14:59

Haha näe så dum brukar jag inte va :D va bara helt lost i pallet, fan tom Pontus fick ju förklara "men hooooon vars blogg du läser som va gravid!!" haha. Såg ju inte först :) förlååååt! Ja fika vore kul, Pontus e ledig denna vecka oxå Sen börjar han Jobba, då e jag helt ensam o lär va sällskapssjuk :) kanske kan hitta en lucka el två nästa v :) fina bilder, ser skönt ut :) du ser pigg o fräsch ut! Har 4-5kg kvar nu o dem sitter runt arslet - man tackar.. Svåraste stället ju ffs haha!! Men de kommer väl lossa snart :)

Postat av: Fru Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-07-12 00:37:50

Mysigt :)



När Nikita va nyfödd ville jag inte ha en till, ville bara ha henne, tills hon blev exakt 3 månader, då kom bebislängtan tillbaka :) Trodde absolut inte att det bara skulle gå 3 månader heller :)



När kommer syskonet till wilja då? :)

Ha det så bra i värmen!

Kram

Postat av: carrå - 19 år och gravid

Publicerad 2010-07-12 11:21:46

Ååh vad mysigt :)

Postat av: carrå - 19 år och gravid

Publicerad 2010-07-12 11:22:17

Ååh vad mysigt :)

Postat av: Linda - Mamma till Joline

Publicerad 2010-07-12 12:22:29

Vilken liten plutt! Då var Joline nästan 10 cm längre när hon föddes.. herregud.. :D



Ja, jag helammar. Hon är ju nöjd och glad och sover bra på nätterna så hon verkar ju få tillräckligt! :) Det tar väl ett tag innan hon kommer i kapp med vikten, hon är ju så lång!

Postat av: Nina - mamma i juli!

Publicerad 2010-07-12 13:13:41

Alltid så härliga bilder :p

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-07-12 17:08:52

SÅ vacker!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela