Publicerad 2010-07-03 09:37:25 i Livet i Gnesta,

0-lust!


Att komma in på den här bloggen längre. Funderar på att lösenordskydda min blogg. så jag vet vilka alla är?
Vad tycker ni om det? :)
Har varit så jäkla t o k i g t  fint väder som ni vet ute, så har kommit hem sent på kvällarna, och då är lixom inte bloggen prio ett. Och sen den där förbannade kommentarer har jag lixom helt tappat suget.

Varför ska jag dela med mig av oss när man bara får skit upptryckt i ansiktet? varför kommentera alls om man tycker nått är så illa? "/

Äsh!

Ikväll kommer det upp lite nya bilder från våran sida. Och får jag höra att våran TJOCKIS är en tjockis av någon av er ... ja... ja då jävlar! :D
Puss på er.

Postat av: jennie

Publicerad 2010-07-03 09:53:43

Hej jag vill fortsätta läsa din blogg. du är cool mamma som jag beundrar.:)

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-07-03 10:08:09

Om du ska sätta lösenord så måste jag få det :)

Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Publicerad 2010-07-03 10:27:02

nej inte lösenord. då vill jag ha det..



kram

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-07-03 10:36:59

Förstår att det inte känns roligt. Så jävla tråkigt att dessa tragiska människor inte har bättre saker än att skriva elaka kommentarer. Det bevisar nog bara att dom är avundsjuka. Tösabiten är hur söt som helst! Fortsätter gärna läsa din blogg om du sätter lösenord på den!



Ha det finast lilla fina familjen!

Postat av: jennie

Publicerad 2010-07-03 11:19:06

nej lösenordsskydda inte! För jag känner inte dej, men vill läsa! Gillar din blogg och din tjocka goa unge ;) ni är söta!

Postat av: Fru Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-07-03 11:22:21

Jag förstår om du inte känner så stor lust för o blogga, för det är ju inte en eller två gånger du får idiotkommentarer heller, utan det är hela tiden, till vilken nytta? Du kan få lösenordsskydda bloggen endast om du ger det till mig, haha :) Nej då jag tycker faktiskt för din egen skull så du slipper dom där onödiga kommentatrerna!



Och hallå, bebisar ska vara tjocka, hon ser ju välvårdad ut, hon får i sig mat, det ser ju värre ut när en bebis är jätte smal, bebisar ska vara tjocka! Så är det bara!



Kramar

Postat av: Malin & Elise

Publicerad 2010-07-03 11:24:51

Dom som skriver elaka kommentarer har säkert inga egna barn + att det säkert är snorungar också.



barn ska vara knubbiga :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-07-03 11:45:13

Bra idé att lösenordsskydda! Hoppas man får hänga kvar! :) Massa kramar!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-07-03 11:52:04

Gumman tycker du ska lösenord skydda bloggen för det kommer en och annan som bara är jävliga och det förtjänar varken du, wilja eller din käre karl en blogg har man för att det ska kännas gott... Kram på dig

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-07-03 12:43:46

Vill bara säga att jag tycker wilja är skitsöt unge :D inte lätt att ta sånna hårda komentarer, men bara så du vet så finns det som som gillar läsa din blogg och som tycker att ditt barn är skitsöt!:)

Postat av: L

Publicerad 2010-07-03 13:07:00

nej, lösenordskydda inte bloggen! älskar och läsa din blogg:) skit i idioterna som kommenterar elaka saker, dom är bara avundsjuka! du är en underbar mamma, glöm inte det!:)

Postat av: Nina - mamma i juli!

Publicerad 2010-07-03 13:21:53

nej nej, inget lösenord. vad ska jag då läsa?! ;/

Postat av: emilia

Publicerad 2010-07-03 13:43:22

Åh vilka idioter det finns.

Varför inte bara lämna din blogg isåfall?

Och lösenordsskydda är ju ett alternativ men isåfall skulle jag vääääldigt gärna vilja ha lösenordet om det är okej?

Jag älskar din blogg och hela din familj är så underbar. Och Wilja, helt bedårande!

Puss!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-07-03 17:10:10

Din bebis är en liten tjokiiis och det ska dom vara=) annars är det inga söta bebisar om jag får välja!!! Stå på dig!!!! skit i alla idioter, de är avis bara, de har säkert inget att leva för själva och önksar därför att de själva var så omtyckta och omringade av kärlek som du är!!! Eran bebis är TOK söt och där med basta!!! Och ni verkar vara toppen föräldrar!!! Stå på dig nu, var stolt över denne vakra varelse som du har skapat ! du är en super mamma, det är jag övertygad om trots att jag inte känner dig!

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-07-03 17:36:45

Idioter finns det överallt. Dock vinner de om du ger vika men i detta fall förstår jag dig helt. Så ledsamt eftersom du har en underbar blogg och man blir så glad av dina bilder. Hon är så otroligt söt :D



Ta hand om er. Kramar

Postat av: M:et

Publicerad 2010-07-03 17:44:57

Men du skriver så intressant!!!Jag vill ju bara läsa mer och mer hela tiden.

Och bebisar ska vara tjocka, annars är dom ju sjuka...Min bebis är också tjock:D

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-07-03 17:49:26

Förstår att det är jobbigt med elaka kommentarer och påhopp hela tiden, men du borde verkligen inte ta åt dig av någonting! Folk är antingen bara riktigt avundsjuka eller helt enkelt bara dumma i huvudet.



Haha och jag tycker det är riktigt skrattretande att man orkar sitta och skriva att en unge är ful och tjock. Tjock? Vilken bebis var INTE tjock när den var liten? Det är faktiskt inte så många, och det är det som gör det gulliga i allt!



Så egentligen ville jag bara säga att jag tycker både du och din dotter är riktigt söta :D

Postat av: Ellinor

Publicerad 2010-07-03 19:49:58

Nej sluta inte blogga eller gör lösenordsskydd! Din blogg är bland de bästa jag läser :) Mammablogg som vanlig blogg. Det är jätteroligt att du lägger in så mycket bilder. Många bloggar som är dåliga på det och jag tycker det är bla därför din sticker ut ur mängden!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-07-03 20:02:07

Tycker det är smart att lösenordskydda sin blogg om man hela tiden har en massa fuckers som bara skriver en massa skit till en ändå.. hade också lösenord förut och funderar STARKT på att fixa det igen.. :P

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-07-03 20:11:09

NI har ingen tjooock unge.. ni har typ världens gulligaste unge! :)

Postat av: Alexandra- Mamma till Ebba 091210

Publicerad 2010-07-03 20:18:47

Har också en "tjockis" :) Men hellre lite för mycket än lite för lite :)

Enligt mig skall en bebis ha goa kinder, valkiga lår och allmänt vara rund o go för de ÄR SUNT! Tycker bara synd om små spinkiga barn som nästan ser sjuka ut. Nej de skall vara något att ta i :D



Tycker eran tjej är helt lagom! Sen är hon ju bara så bedårande söt :)



Ha en fin kväll!



Kram!!

Postat av: REBECCAS

Publicerad 2010-07-03 20:30:43

hoppas jag får fortsätta läsa din blogg! :) den e inspererande engligt mig :) Trevlig helg! :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-07-03 21:13:56

Tråkigt att du ska behöva lösenordsskydda bloggen pga det, men förstår dig..



Ibland räcker det att "skrämma" folk att man ska lösenordsskydda för att de ska sluta.. det är så jäkla lågt.



Hoppas du blir av med dem negativa kommentarerna iallafall!



Jag tycker man ska få se ut hur man vill.. och alla ska acceptera det :D tjock som smal, lång som kort.. alla är vi fina precis som vi är :)

Postat av: anonym

Publicerad 2010-07-03 21:50:09

hej hej tråkigt att folk är elak mot dig.

jag tycker du är en bra mamma som vill ditt barn vad som är bäst och hon är hur söt som helst. ta inte åt dig av personer som är avensjuka på att du har en fin familj och de har inget. lycka till och tro på dig själv så löser sig allt med den kärlek du får från din familj :)

Postat av: Louise

Publicerad 2010-07-03 23:45:50

Får du gärna göra, bara du lämnar lösenordet till mig! ;) Jag fårstår dig!

Postat av: emma - med bebis i magen, <3

Publicerad 2010-07-04 15:45:39

bara jag får lösenordet så :)

Postat av: Sara - Mamma till Alice

Publicerad 2010-07-04 23:06:49

Nej, inte lösenord :) Älskar att läsa din blogg, jätte fina bilder :)

Supersöt unge har ni också :)

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-07-04 23:32:17

vill också ha tillgång till din blogg om du tar lösen. :) tycker wilja är ur söt, har sj en urgullig tjockis här hemma. 5 månader o 8000 gram. :D rund och gå. Inget fel med det.

Postat av: Mamma Lea*

Publicerad 2010-07-05 15:49:27

Förstår verkligen inte hur människor kan slänga ur sig så elaka och dumma kommentarer om ditt barn? herregud det är ju bara en liten bebis... Hur lågt får man sjunka egentligen?? så OMOGET!!! Men det är bra att du inte tar åt dig för ditt barn är det finaste och lilltjejen är ju jättesöt! kram från mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela