Publicerad 2010-01-28 20:29:57 i Livet i Gnesta,

Våran alldeles egna kärleksbebis.



Lilla Du därinne
Jag undrar så vem Du är!
Att jag vet så lite om dig
fast Du redan är här.

Är det Dina tår jag känner?
Är det Ditt hjärta jag hör slå?
Är det sant att Du har ögon och naglar
och en mage att pussa på?

Jag vet så lite om Dig
fast Du redan är här
men jag älskar Dig som tokig
vem Du än är!♥

Postat av: sandra

Publicerad 2010-01-29 09:12:20

Den dikten hade jag också på min blogg när jag vänta Alexander =)



Och du,alla kläder.. Det löser sig när bebisen är ute. Ni kommer säkert få mer av kompisar/familjer mm. Vi har börjat köpa kläder nu när Alexander har 86/92, annars har vi bara fått eller lånat. Kanon!

Ni kommer klara er länge på bara några kläder i minsta storlekarna eftersom dom växer så mycket dom första veckorna. =)



Hoppas allt är bra!

Söt puma dress!



KRAM KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela