Publicerad 2010-01-12 11:03:34 i Livet i Gnesta,

Till er alla nya läsare!


Det är så OTROLIGT roligt!

Jag har fått så många nya läsare, skjutit i höjden på någon dag! över 600 nu, så vilka ÄR ni?!!!! Lämna ett avtryck, så jag får chansen att gå in och läsa era bloggar, se vilka ni är!!

Hur gamla är ni?
Vart bor ni?
Gravida?
Unga mammor?
Vad gillar ni att läsa?
Ska jag lägga in mer bilder etc?
Berätta!

Vill göra bloggen roligare att läsa, och de klarar jag av tack vare er!

KRAMAR!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-01-12 11:34:28

Från EN ny läsare! :D



Hittade din blogg igår på Loves blogg, (mommyatnineteen.blogg.se) och klickade mig in och fastnade direkt :) Du är en supersöt tjej med en SUPERSNYGG tatuering, haha, det va väl det jag fastnade för från början :) nu när jag läst lite smått så är det definitivt en blogg jag gärna vill fortsätta följa :)



Jag själv är 20 från Göteborg, inte gravid men har alltid varit galet sugen på en liten knodd (som dock får vänta ett litet tag till) har varit bebis-tokig sen jag va liten. Jobbar med barn, och tycker det är grymt kul att läsa om "unga" mammor/föräldrar. Vad jag gillar att läsa, hum.. Det är superroligt med bilder, och så skulle jag, eftersom jag är ny läsare vilja få en liiiten sammanfattning, eller finns det att kika på någon annanstans? :)



Stora kramar och lycka till med bebis!

Postat av: Sophie

Publicerad 2010-01-12 11:38:50

1. 20 år

2. Luleå

3. Jo, gravid i 24+6 :)

4. -

5. Jag tycker om när du skriver om vad ni ska äta. Brukar sno recept av dig ibland. :)

6. Jaa självklart mer bilder! Speciellt på din fina mage!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-12 11:40:32

Hur gamla är ni? 19

Vart bor ni? norrtälje

Gravida? nej

Unga mammor? ja (dotter född aug-09)

Vad gillar ni att läsa? allt möjligt

Ska jag lägga in mer bilder etc? ja det vore kul :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-01-12 12:26:21

ska börja följa din blogg nu med bloglovin, följ min också :)

Postat av: Fride

Publicerad 2010-01-12 16:26:42

jasså, önskar det fanns en sådan grupp här ^^,

Postat av: Amanda. mamma till lilla Isabella

Publicerad 2010-01-12 16:28:48

Hittade dig på Loves blogg =)

Kul att läsa och följa din graviditet, det börjar närma sig. Fick själv en dotter för en månad sen =)

Kram

Postat av: sara

Publicerad 2010-01-12 17:17:34

19 år

skåne

inte gravid

ingen mamma,men vill bli.

gillar att läsa om allt om din grav osv

tycker helst du ska lägga in en bild på varje inlägg och gärna dagens outfit och vad du shoppar osv :D

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-01-12 17:18:00

Jag läser din blogg och det vet du ;)

20år. fyller 21 i mars.

Bor i Gävle!

Gravid och har BF 28/5

och jag gillar att läsa om graviditet och bilder ;)



hihi.. ha det topp!

Postat av: julia

Publicerad 2010-01-12 17:18:21

mitt namn är julia. 17 år bor i stockholm.



Du verkar vara så bra. Ung mamma som är jättefin och m.m :)



Fortsätt blogga som du gör!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-01-12 17:23:52

12, snart 13

Stockholm

Nope, men skulle vilja bli om några år

Jag gillar att läsa om graviditeten, shopping och tips på hemsidor, saker etc

Ja, mer bilder

Postat av: Carolina

Publicerad 2010-01-12 17:34:30

Jag är 30, bor i Göteborgs södra skärgård, inte gravid men har 2 små barn, en på 2,5 och en på snart 1. Jag gillar din blogg som den är :-)

Postat av: Love Oliwers mamma

Publicerad 2010-01-12 18:34:52

hahah va roligt med så mycket läsare :)

Okej jag vet att du kom dit för jag såg dig där hahah vi pratade hehe

ses imorrn

kram Love

Postat av: Cassandra, josefins mamma

Publicerad 2010-01-12 18:58:15

Haha ja verkligen :)



De var jätte kul att träffas idag :) Imorn får du stå ut med mig lite till ;) hahaha!



Puss och kram

Postat av: fanny

Publicerad 2010-01-12 19:17:48

hej. mitt namn är Faanny. planerar barn och är 19 år. fyller 20 snart :D jag läser din blogg dagligen. tycker det är riktigt kul att se alla dina fina bilder :) uppdatera lite oftare bara. ett tag bloggade du mer, det var uppskattat. hihi..



kraaam kraam

Postat av: Cassandra, josefins mamma

Publicerad 2010-01-12 19:53:51

hahaha nejdå ;D jag är kär i dig inters inne så jag blir bara glad om jag inte blir av med dig ;D hahaha!:D



Va är de sant :( Du skulle ringt så skulle jag plcokat upp er med bilen och skjussat hem er ;D hahaha! :D Tar min ferrari och åker i 300 ;D hahaha



puss och kram

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-01-12 20:48:55

Jag är 19 år

Bor i stockholm

Är inte gravid men har varit :P Har en son på snart 4 månader

Jag tycker det är roligt att läsa om graviditet och förlossningar och tankar inför det kommande föräldra livet. Ska jag vara ärlig så tycker jag det är roligare med gravidbloggar än mamma bloggar, dom blir så uttjatade efter ett tag. Förstår inte ens varför jag driver en själv ibland :P ja ja

Ja det skulle vara roligt att se lite mer bilder :)

Postat av: Nikki

Publicerad 2010-01-12 20:58:16

Hur gamla är ni? 19 år

Vart bor ni? Södertälje

Gravida?

Unga mammor? Har en dotter på 2 år och en på 1½ månad

Vad gillar ni att läsa? Ally möjligt!

Ska jag lägga in mer bilder etc? Bilder är alltid uppskattade.

Postat av: Denise - Mamma till Wilgot ♥

Publicerad 2010-01-13 00:30:56

hittade din blogg hos Love och tycker att den är super söt, så jag har fortsatt läsa den. Skulle hängt med idag till Andys men tyvär så blev jag lite små förkyld och ville itne riskera att smitta er andra :) Bor i Nacka och är 21 år, nybliven mamma och livet leker. Tycker att bloggen är bra som den är men bilder är alltid roligt, det kan inte heller bli förmycket utav dom :) Ha det bra!

Postat av: freja

Publicerad 2010-01-13 10:34:05

hittade hit via monicas blogg.



Jag själv är 23 år och bor i skanstull, södermalm. är inte gravid men har en snart 2åring här hemma :) har inte läst så mycket i din blogg men ska titta runt en sväng nu!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-14 12:06:35

jag är en tjej från gotland. på 20 år.

Har en son som blir 2 nu i feb.

just nu ska jag börja planera framtiden och flyttar upp till ekerö med min nya sambo:)



tycker din blogg är bra som den är.. den är riktigt mysig

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-01-17 13:19:10

En gammal klasskompis. Kul att det går så bra för dig, lycka till! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela