Publicerad 2010-01-21 19:23:46 i Livet i Gnesta,

Till er alla läsare! gamla som nya.




Jajjemen! För FÖRSTA gången i denna blogg, som en liten 'PREMIÄR' så tänkte ja ha en frågestund till er alla!
Eftersom jag fått många nya läsare, så är det många jag inte har en susning om vilka det är!

Så har ni några frågor, om VAD som helst, må så dumma dom än vara så kommer jag svara.
Skriv anonymt, eller nått annat så ska ja svara!

Allt mellan himmel och jord, sex, vänner, graviditet, ALLT!

Lycka till, så svarar jag redan ikväll! ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-21 19:56:29

Svarar du på mail?

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-01-21 20:14:56

Det kanske inte är nån fråga men det skulle vara superkul med ett videoinlägg :D



JO jag kan fråga vad du tycker om dina Mary Kay produkter som jag sett att du har några av? Va på såntdär Mary Kay tjosan igår och försöker överväga om jag ska köpa eller inte..



Kram

Postat av: Sophie

Publicerad 2010-01-21 20:22:34

Är graviditeten planerad? :)

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-01-21 21:47:01

Kan du inte skriva hur du tror att det kommer bli när bebis tittat ut? För att sedan jämföra med hur det egentligen blev :)



sv: Haha nej då, det är cool lugnt :) Du vet vi som jobbar i butik möts av galna människor varje dag haha :D



Japp så sent! Då var det bara en bytte bristning och nu är jag helt krigsmålad:P Har bara på magen av graviditeten men fick även på tuttarna när dom fylldes med foooood :D Kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-01-22 00:57:31

Hur mycket har du gått upp under graviditeten vet att det är känsligt ämne men tycker du har så vacker mage och smidig kropp :P.. Själv är man bara plufsig just nu hahaha :P.. Hur mycket har ni litat på UL att det är en tjej o planerat utifrån det? Kram kram

Postat av: emma :)

Publicerad 2010-01-25 17:10:31

hur stor är eran lägenhet och hur har ni råd med hyran? ingen av er jobbar som jag förstår det?



kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela