Publicerad 2010-01-07 17:54:45 i Livet i Gnesta,

Städtant, kan inte renthus komma hit?



Skulle jag visa er mellan tummen och pekfingret hur otroligt osugen jag är på att städa, så skulle ni förstå mig. Men det måste göras, men idag är det en sån dag då jag verkligen inte vill göra nånting över huvudtaget.
Men, har tagit mig i kragen och iallafall dammat av allt, plockat undan! ska ge mig på disken nu, sen dammsuga och gå ner och handla, OCH laga middag tills S kommer hem. De är han allt värd! Frågan är när bara! hatar att jag inte kan nå honom hur jag vill, helt världelöst. Saknar ju honom om dagarna! men icke.

Imorgon har vi redan fredag! hela den här veckan har bara suuusat förbi och gått jätte snabbt! Så imorgon ska baby på 'afterwöörk' middagsbjudning och dricka på jobbet! klart att man inte kan tacka nej till allt som är gratis, de är ju bäst! så han ska ut och roa sig. Fårse hur jag ska underhålla mig bäst imorgon? liite dåligt med pengar nu! Så blir inte att åka in mot stan och handla som ja skulle önskat!

Föresten, har tänkt på att måla våran vita bokhylla vi har. Eftersom väggen bakom är vit, så känns de så himla tråkigt! Så tänkte måla den i samma bruna färg som tv-bänken! snygg mörk nötbrun, va tror ni om det?
De kan inte kosta så mkt med färg! sen får ja ha nått att pyssla med en hel dag också.

Postat av: Love Oliwers mamma

Publicerad 2010-01-07 19:08:24

Kolla min blogg :)

Postat av: Carolina

Publicerad 2010-01-07 19:14:00

Hej! Hittade din blogg via Love, tycker den verkar urmysig - alltid kul att följa gravid/mammabloggar så hit kommer jag gärna tillbaka! kram Carolina

Postat av: Love Oliwers mamma

Publicerad 2010-01-07 19:31:06

HAHHAHAHAHAH jaa vet fan inte vad jag fick Andreas ifrån hahahhaah helt ute och cyklade hahahahahahahah



kram Love

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-01-07 19:39:10

Har varit inne på din blogg då och då men nu tänkte jag göra ett litet avtryck, haha =P

Lycka till med graviditeten!

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-01-07 19:52:07

Då e vi två

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-01-07 22:30:58

vitt är fint! om ändå jag fick ha det hemma för min sambo :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela