Publicerad 2010-01-13 21:44:13 i Livet i Gnesta,

Sov gott världen, imorgon ska jag vara PIGG.




Sådan mor, sådan son! söta som få. Love och Oliwer poserade på tåget hem! :) fina killen.

Jag lovade er nått idag som jag inte kommer kunna hålla, inte alls. Jag har inte tagit några bilder! Jag är nog den sämsta människan i världen, och ja.. Jag vet om det! SKA bli bättre. Bara kändes inte som stämning för korttagning på kebaben lixom!^^, men hoppas de inte är hela världen för er. För ja SKA ska ska skaaaa bli bättre!
Ikväll blir det en tiiidig kväll känner jag, skriva klart det här. Sen är det att kasta huvudet i väggen och hoppas att ja kommer somna gott! Imorgon ska jag ta fram saxen och klippa till Steffis hår, har växt så mkt sedan vi sist klippte det. Så putsa och fixa lite! STÄDA ordentligt ska jag göra också. Inte varit hemma på hela veckan nu!
Så nu är de dags på riktigt. Storstädning nalkas!

Ska bli skönt med en sån dag som imorgon, då man inte behöver göra nånting alls. Och jag kan faktiskt hinna med att laga en middag till älsk när han kommer hem, känns somde va längesen! :( De är han värd!
Dock ska ja blunda när räkningarna dimper ner i brevlådan. ÅH, vilken jävla ångest! att de ska struuuula..
Och nu bråkar FK med mig, så ska ringa in det första ja gör när jag vaknar imorgon.

Nä, ta att krypa ner i sängen med älskling! läsa lite ska jag också göra, myyyyyys.

Föresten!

Ska på barnvagnsbio kl 11 den 20:e Januari för FÖRSTA gången! haha, ska bli så himla kul! Love som har ordnat till. Funderar på att lägga en docka i min vagn för att inte känna mig heldum! :( Någon som har ett barn att låna ut för en stund?! :D

Postat av: Charlotte - Gravid

Publicerad 2010-01-13 21:51:53

Vad är barnvagnsbio? :)

Nej har tyvärr ingen bebis o låna ut, tror inte jag vill låna ut honom / henne även om hn kommit då :) hehe.

Kram

Postat av: Cassandra, josefins mamma

Publicerad 2010-01-13 21:56:31

Jag och josefin kommer så hon kan du inte låna ;)



Jessica har ju två hon kanske kan dela med sig ;D hahah :D puss<3

Postat av: Cassandra, josefins mamma

Publicerad 2010-01-13 21:58:02

Jag vill inte gå in på de tyvärr, känner att jag och den de handlar om behåller de för oss! Iallafall nu när de är bra! :) Vill inte att de ska hända igen precis :)



Vilken skön dag du ska ha imorn då :D Kanske ska ladda inför fredagen ;) puss <3



Postat av: Charlotte - Gravid

Publicerad 2010-01-13 22:14:42

Haha jo jag förstog det :)



Vad kul, nej sånt har vi inte här. Inte ens i närmaste storstad, iaf vad jag vet :)

Det låter iaf hur kul som helst :)

Kram

Postat av: Cassandra, josefins mamma

Publicerad 2010-01-13 22:57:57

Du är världens gulligaste :D Tack för att du finns och bryr dig <3 De betyder världigt mycket! :)



Ja de hoppas jag, jag vet inte om Love pratat med jessica, men om jag känner henne bäst så följer hon nog med :D hihi!



Puss och kram <3

Postat av: Love Oliwers mamma <3

Publicerad 2010-01-13 23:18:47

Snyggingar på bilderna;) hahah kram Love

Postat av: joi

Publicerad 2010-01-13 23:36:05

sötunge! ja läser din blogg o saknar dig! hur svårt ska de va att hinna ses! ja vill känna sparkarna i maggis! :D hälsa simpon! Puss J

Postat av: Marie & Elsa

Publicerad 2010-01-14 09:15:58

Det är jätteskoj med barnvagnsbio! har vart på en :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-01-14 09:59:50

Ja men precis, stå inte ute bland folk och bolma.. Usch!



CresentDiva är jätte snygg!

Barnvagnstokig som jag är så vill jag byta igen. Men min sambo är inte så pigg på det så jag får väl vänta tills nästa bebis... Kanske blir syskonvagn eller en singel. Får se. =)



Jag hade också en kanon graviditet. Då jag märkte av att jag var gravid var sista månaden när jag hade sån hemsk halsbränna men annars inget. Jag jobbade heltid, 3 skift och var ute och gick massor för då hade vi hund. Aldrig en lugn stund.. Magen märktes också när jag stog och diska eller laga mat. Man slog i den liksom.



Vad har ni tänkt på för namn åt eran lilla Prinsessa då??



KRAMIS.

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-01-14 12:08:51

Sorry för mitt förra inlägg, blev också väldigt långt.



Ja det var mysigt att vara ute och gå.

Just nu har vi Emmaljunga Scooter 2.0, en svart.

Innan det hade vi Brio Sing bara som sittvagn och innan det, våran första var en Teutonia Spirit s3.

Nu vill jag ha en Urban Jungle men jag får ju vänta som sagt.. Hehehe...



Jag tror du blir nöjd med vagnen, man blir som kär i sin första. Men jag ledsna på våran, den blev så repig när man fällde ihop den så det va lika bra att sälja iväg den medans man fick något för den. Hehehe...



Vad fina namn ni tänkt på!

Jag vill också ha en tjej... Hoppas på det när det är dax för nästa =)



Nu blev det långt igen men det hoppas jag är ok? =)



KRAMIS.

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-01-14 18:15:52

Oh härligt. Någon bra film? :)

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

Publicerad 2010-01-16 13:39:49

haha du kan ta med dej din vagn och låna Oliwer det är heeelt okej ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela