Publicerad 2010-01-21 10:42:24 i Livet i Gnesta,

Man kan inte vara felfri i alla lägen lixom, BEVIS!




HJÄLP! HAR MAN KUNNAT GÅ SÅDÄR?


Kolla på mina hemska ögonbryn! åh, lilla gumman.. va har ja gjort med mig själv? ser ju för taskigt ut alltså! HAHA.
Ibland är de fan för kul att ha kvar gamla bilder, man hittar dom lite här och där.. Här är från hm, början på 07.
Självfallet trodde man att man va SÅ snygg, men såg förjävlig ut. Illa flicka lilla! Med mobilkameran i högsta hugg. Allltid varit lika självgo me korten!^^, But hey! thats me.

Vaknade klockan sex imorse dum som jag va, vet inte riktigt varför! men Simon skramla i äppelmosburken, och jag kunde inte somna om. Jäveln har dragit i sig en HEL syltburk + äppelmosburken på 1½ vecka.
Så ja kokar upp lite havregrynsgröt, tar mjölk å tar för givet att de ska finnas kvar sylt? de e väl inte konstigt!
MEN NEJ!!! ingen sylt...
Så, ja får ta svartvinbärsgelé! ;D haha, hm.. Kan säga att de skar sig lite i smaken så att säga! men de gick ner.
Är man gravid och hungrig så är det bara att tugga och svälja. Faktiskt! för litens skull om inte annat. Men blä!
Bums ner i säng igen, somna om en stund. Å POFF sitter jag här och letar och smusslar me mina bilder!

Idag känns de som en bra dag? en tråkig dag dock.. Men bra! mår prima, har ingen telefon och skulle verkligen vilja få tag på min mamma. Känner att ja behöver någon som tar hand om mig imorgon! så, en mamma är väl perfekt?
Antar att hon jobbar.. Men de är synd om mig, och behöver få känna mig liten en stund medans älsk jobbar.
Ömka mig lite extra! Sådär, när man blir mammig och go.

Men idag så kommer iallafall snälla tant Stephanie hem och tar hand om mig med en massa go mat! så ska ner och handla tänkte vi, muuums. Bara längtar tills kl fyra... ;)
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela